Flere som sliter i varmen?!

Shellfish

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Åh de to siste dagene har vært fantastisk nydelige med tanke på været, men jøss som jeg sliiiiiter!!! :O Ikke får jeg sove om nettene, er trøtt sliten og kokt på dagtid...:( huset flyter over av oppvask og klesvask og støv og jeg gidder ikke! Satt på gulvet og malte lekegrinda, i bikini, og jeg var gjennomvåt av svette! Dro i fra husarbeid og pussestøv og la meg på stranda jeg. Eneste måte å ha det litt behagelig på var å plaske i vannet! :) Tror det var bedre for familien og... ;)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Ja!! Jeg har taklet varmen ganske bra, men kjenner at den siste uka har vært mer slitsom enn vanlig. Har holdt på å smelte bort på jobb og vært ekstra trøtt hver ettermiddag. Og jeg er egentlig en skikkelig soltilbeder. Nå er det bare skyggen som gjelder! Endelig helg! Blir bading i morra :)

Jeg hadde det ille på kvelden tidligere i uka. Lufta sto stille, fikk ikke sove. Tok fram tre kjøleelement og putta i hvert sitt putetrekk og la rundt meg. Trenger ei vifte, men er litt blakk nå. Rekker vel å bli kaldt igjen før jeg får somla meg til det...

Sent from my iPad using BV Forum

Sliter nok litt her og. Veldig glad i skyggen om dagen og ikke mye jeg orker å gjøre før jeg må ha pause :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøle-element i putetrekk!!! Genialt! Det blir å finne i senga til denne dama i natt! ;)
Det værste er mangel på søvn :( I går var jeg så slapp at jeg knapt orket tanken på å pakke en strandbag og litt mat... Og da sønnen lurte på vi kunne plukke opp en kompis som ville være med, så måtte jeg virkelig hente fram alt jeg hadde for å orke å ta en 5 min omvei til stranda... Som dere forstår: i går var en forferdelig dag!! Haha Men det var definitivt den beste avgjørelsen jeg kunne ta. Ungene herjet og badet og klarte seg stort sett sjøl, mens jeg duppet litt i vannet og løste sudoku i den svale brisen ;) Herlig! :D

JA! sov på sofaen inatt, ikke sovet så godt på aldri så lenge :D kjølig og deilig :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Føle eg helde på å dø litt i varmen, så JA, eg slite :P
I dag har me vært å bada i elvo, deilig og svalande :D

Elsker sommeren og sola, men denne sommeren er jeg definitivt ikke like glad i! Dette er tungt! :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja!!! Har kjøpt meg gulvvifte, så får kjølt meg ned. Drar den med meg både ut og på soverommet :cool: Blitt like avhengig av den som av isbiter :p

♥♥♥Er i uke 29♥♥♥

Her og er det varmt:( viften står på fullt, men synes ikke det hjelper noe særlig.
Heldigvis kan jeg legge meg på sofaen med air condition om det blir for ille. Luksus

Jeg er så varm, sliter med å sove, sliter med å spise. Kokt til kokepunktet. Var hos NAV og hos legen denne uka, skulle ikke klart å formulere meg eller skjønne hva de sa...

I går var det bare 25 grader her, det var litt mer levelig. La meg litt over 20 og er i senga nå 12 timer etterpå. Godt å endelig få sove.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sliter heldigvis ikke. Ikke noe mer enn som ikke gravid. Vi reiser snart til Spania, så hadde sett litt mørkt på det om jeg sleit her hjemme nå :-) Koser meg i sola, men er lit redd for varmen og lillemann, så tar ofte pauser i skyggen.

Jeg kan vanligvis sitte pal i sola.. Men nå er det kun få perioder av gangen,med lange pauser inne hvor AC står på 18 grader! Det er himmelen :) sleit veldig med nattesøvn,men mannen gikk til innkjøp av vifter til soverommet,så det problemet er over nå :)

Oktober 2014 <3

JA! sov på sofaen inatt, ikke sovet så godt på aldri så lenge :D kjølig og deilig :D

Jeg har måtte ty til sofaen et par netter jeg og! I natt fikk jeg heldigvis sove som en stein da! Å det var så deilic. Endelig uthvilt :) Nå som sprinkelsenga er ferdig malt kan jeg re opp på barnerommet og sette ei seng helt inntil vinduet. Ser for meg å ligge der alene med beina ut av vinduet! ;)

Jeg har måtte ty til sofaen et par netter jeg og! I natt fikk jeg heldigvis sove som en stein da! Å det var så deilic. Endelig uthvilt :) Nå som sprinkelsenga er ferdig malt kan jeg re opp på barnerommet og sette ei seng helt inntil vinduet. Ser for meg å ligge der alene med beina ut av vinduet! ;)

Åh hørtes deeeeilig ut :D

Kjøle-element i putetrekk!!! Genialt! Det blir å finne i senga til denne dama i natt! ;)
Det værste er mangel på søvn :( I går var jeg så slapp at jeg knapt orket tanken på å pakke en strandbag og litt mat... Og da sønnen lurte på vi kunne plukke opp en kompis som ville være med, så måtte jeg virkelig hente fram alt jeg hadde for å orke å ta en 5 min omvei til stranda... Som dere forstår: i går var en forferdelig dag!! Haha Men det var definitivt den beste avgjørelsen jeg kunne ta. Ungene herjet og badet og klarte seg stort sett sjøl, mens jeg duppet litt i vannet og løste sudoku i den svale brisen ;) Herlig! :D

Leita egentlig etter to sånne hvetevarmeposer jeg har et lurt sted. De kan varmes i mikro eller legges i fryseren. Litt mykere enn kjøleelementer, men når så de ligger på det "lure" stedet fikk det bli kjøleelementer :P

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp