Flere som skal stå brud

frøkenlinn

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Hei, jeg lurer på om det er flere som skal stå brud her inne?
Jeg skal gifte meg i juli og gleder meg sykt, hadde kjøpt meg kjole for en stund siden, men måtte kjøpe ny når jeg ble gravid :) kommer til å være 6 mnd på vei når bryllupet er :Heartpink

Skulle egentlig, men vi utsatte hele greia når det var en baby på vei :p så vi får se når vi klarer å komme oss til prosten :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sniker litt: ) vi gifter oss 27 juni, da er jeg 30 uker på vei :p men gjør ikke noe, blir et lite koselig et med nærmeste familie og venner, ikke mer enn 20 stk: )

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Vi gifter oss nå 21 juni :) gleder meg, skal prøve kjolen i slutten av mnd å 2 uker før bryllupet får å se om eg må sy den ut ;)

Vi gifter oss på torsdag ♥ Hos byfogden ;-) Ut å spise etterpå med forlovere og foreldre og feire sammen med nærmeste familie og venner seinere i sommer. Helt etter min smak ;)

Jeg skal gifte meg i august og er da ca 8 mnd på vei , viste at jeg var gravid da jeg kjøpte kjole så kjøpte med plass til å vokse :P

Har passe vi på å gifte oss mellom "slagene"! Eldstemann fikk være brudesvenn og p-pillene ble kastet bryllupsnatta Gifta meg på Sørlandet i fjor sommer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp