Flere som skal prøve neste mnd? :)

Masse lykke til det :) skjønner det godt <3 jeg har ikke testet etter el siden november og graviditettest tok jeg i desember pga spotting. Hadde spotting nå og men brunt. Venter vel mens om 5 dager :)
Så spennende :) jeg spottet brunt sist svangerskap. Kanskje det er et godt tegn :) Lykke til! Krysser fingrene for deg!
 
Så spennende :) jeg spottet brunt sist svangerskap. Kanskje det er et godt tegn :) Lykke til! Krysser fingrene for deg!
Vi får se :) var kun en dag :p skal vel ha mens om 4 dager :) tusen takk :) masse lykke til hos deg :) kjenner på at jeg vil være gravid :/
 
Vi får se :) var kun en dag :p skal vel ha mens om 4 dager :) tusen takk :) masse lykke til hos deg :) kjenner på at jeg vil være gravid :/
Spennende :) jeg ønsker også å være gravid. Kjenner meg veldig babysyk. Skal på jentetur i juni. Og da håper jeg at jeg må gå for de alkoholfrie drinkene. Det er målet :D
 
Spennende :) jeg ønsker også å være gravid. Kjenner meg veldig babysyk. Skal på jentetur i juni. Og da håper jeg at jeg må gå for de alkoholfrie drinkene. Det er målet :D
2 dager nå om jeg har lik syklus :) hadde sykt luftsmerter igår så var redd at vi kom til å miste på ny men det ga seg og ikke noe blod :) mensen min er helt uten smerter etter fødsel. Krysser fingerene for det <3 vi skal til gyn om 2 uker å få svar på blodprøvene og jeg blir satt på noen medisiner kanskje :)
 
Negativ test igjen ....
 
Ble oktober baby på meg igjen :D hadde håpet på sept/okt. Men ble slutten av okt, så skal være fornøyd med at jeg fikk viljen min:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ble oktober baby på meg igjen :D hadde håpet på sept/okt. Men ble slutten av okt, så skal være fornøyd med at jeg fikk viljen min:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer :)
 
Samme her :( ser dårlig ut for 2015..
Skjønner ingenting :( mensen kommer faen ikke ... Hadde jo den brune utfloden da ... Hmmm :/ dumme symtomer osv. Hate it ! I morgen er det ei uke til vi får svar ang prøvene våres og fra postiv test skal jeg ta fragmin eller klexane eller hvordan det skrives til uke 37. Spent på dette. Tok jo med Natalia :) er veldig lei og dritt lei nå .... Sender en god klem <3
 
Nå må jeg tenke på meg og mine <3 neste gang går det bra <3

Mistet for tredje gang antakeligvis :'( på vei til gyn nå for å bekrefte og for å få svar ang utredning
 
hvordan går det med dere? <3

tenker det er greit å få "tømt" seg... venter og venter på å begynne å blø jeg da.
på torsdag ble det oppdaget MA skulle vært 6-7 uker men var max 3. så gyn ville dette skulle sette i gang av seg selv. men ingenting har skjedd enda....

bare venter på at mensen skal komme slik at det kommer ny el og jeg kan starte med crinone og albyl e nå :) skal ta dette og fragmin fra uke 5 med hyppig kontroller. er så glad jeg har gått privat jeg :)
 
hvordan går det med dere? <3

tenker det er greit å få "tømt" seg... venter og venter på å begynne å blø jeg da.
på torsdag ble det oppdaget MA skulle vært 6-7 uker men var max 3. så gyn ville dette skulle sette i gang av seg selv. men ingenting har skjedd enda....

bare venter på at mensen skal komme slik at det kommer ny el og jeg kan starte med crinone og albyl e nå :) skal ta dette og fragmin fra uke 5 med hyppig kontroller. er så glad jeg har gått privat jeg :)

Huff, leit med MA.
Godt du får hjelp iallefall. :)
 
Her fortsetter vi nå å prøve. Tar sin tid...
Våknet med veldig halsbrann i går. tegn mon tro?? Hmm.ikke like gale i dag da.
Venter mensen til uken, 19/20. Så får vi se.
 
Back
Topp