Flere som skal på ul i uka som kommer?

Ra2

Glad i forumet
Jeg skal på tirsdag, og jeg gruer meg....og gleder meg. Jeg er så redd for at det skal være noe feil med babyen! Tenker på det hver dag. Så samtidig så gleder jeg meg til å ha vært der slik at jeg kan VITE å ikke bare gå å spekulere.

Ønsker alle som skal på ul denne uka lykke til:))

Jeg hadde samme tankene når jeg var, så det er helt normalt:) Jeg var på onsdag, men fikk ny UL den 7 oktober, siden bildene var så uklare :S :) 

Masse lykke til :)

Skal også på Tirsdag :) Tar det som det kommer jeg , tenker ikke så altfor mye på det. Gleder meg til å finne ut hva det blir, gutt eller jente.

her skal vi til ul om en uke...helt utrolig hvor sakte tia har gått sia vi fikk vite datoen! den sneeegler seg avgårde! 

Ja, på onsdagen

Jeg skal på onsdag, gleder meg villt:D
Men sjønner godt at du sier at du gruer deg også ja.. Det går nok så fint, lykke til! :D

Skal på tirsdag :) skulle eigentleg på mandag, men dei  ringte frå sjukehuset og flytta timen pga sjukdom. SKUFFA!!! Men gler meg masse til å møta knøttet på tirsdag

Lukke til alle saman!

Vi skal på onsdag :) var for tre uker siden, men det var for tidlig så vi skal tilbake nå....

Bare gleder meg, har jo sett litt fra før :)

Blir sikkert en god opplevelse for deg også :) lykke til!

Jeg skal på Torsdag :)
Var for 2 uker siden også, men da var jeg ikke så langt på vei som vi trodde. Så jeg må tilbake.
Jeg var også veldig spent første gangen..... Jeg var egentlig livredd :S  Men det gikk jo sååååå bra :D

Ønsker dere alle masse lykke til!

Er enig at det er skummelt, en slags skrekk bladet fryd, men det går sikkert bra for dere..

Lykke til alle samme!

eg gru glede meg og til ul i måro :) håpe å få sjå ein liten ein som sprelle rundt og er veloppdragen nok til å ligga sånn at me kan sjå ka kjønnet er :P
drømte her ei natt at h*n var ein sånn liten pøbel som låg med ryggen til heile tiden :p
kjenne eg blir meir og meir spent :)
lykke til te alle andre som og skal i måro =)

Jeg skal på torsdag og gleder meg helt vilt, samtidig som jeg gruer meg masse. Enn hvis det er noe galt? :/

Back
Topp