Mist
Blir kjent med forumet
I morgen er dagen å handle til baby!
Tilbudene er ute
daten
Hvilken Barnas hus skal du handle i og hva skal du kjøpe? Utvalgte butikker har visst også tilbud på scooter, super nitro og Edge Duo fra Emmaljunga.
Jeg tenker å troppe opp på Barnas hus på Kilden senter (i Stavanger) kl.10 og sikre oss ammepumpe fra Medela, div. klær fra Fixoni meket (de har såå mye fint!), voksi dunpose, babygym og div annet stæsj. De har enda flere tilbud i butikken. Jeg var innom idag og det er «crazy days» også denne uken + masse ull og diverse utgående varer på tilbud. Yeay -
tilbud!!!
Tilbudene er ute
datenHvilken Barnas hus skal du handle i og hva skal du kjøpe? Utvalgte butikker har visst også tilbud på scooter, super nitro og Edge Duo fra Emmaljunga.
Jeg tenker å troppe opp på Barnas hus på Kilden senter (i Stavanger) kl.10 og sikre oss ammepumpe fra Medela, div. klær fra Fixoni meket (de har såå mye fint!), voksi dunpose, babygym og div annet stæsj. De har enda flere tilbud i butikken. Jeg var innom idag og det er «crazy days» også denne uken + masse ull og diverse utgående varer på tilbud. Yeay -
tilbud!!!