Flere som skal på Ahus for å føde i midten av april ca?

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Jeg har termin 14 april og skal føde på Ahus. Hadde vært moro å vite om det er flere som har termin rundt samme tid som også skal til Ahus.
Må si de var utrolig raske på å svare på henvisningen til legen. Den ble sendt fredag 30/9-2016, mandag 3/10-2016 hadde jeg brev i posten med time. Det beste av alt er at jeg får ultralyd på det lokale småsykehuset, og slipper turen til ahus. :) Det var jeg faktisk ikke klar over at var mulig.

Ja, jeg! Har termin 18. april (men pleier ikke å gå til termin, så regner med at det blir litt før).

Har ikke født på Ahus før, men søkte om overflytting dit med minsten da han ble født. Var fornøyd med oppfølgingen og etterpå har de jo også ansatt en hel haug, så det blir bra!

Jeg har termin 30 april og det blir nok fødsel på ahus som sist. Jeg fikk også ultralyd på lokalsykehus sist gang. Hadde en veldig fin opplevelse sist, selv om det var hektisk med mange fødsler på en gang. Det kan fort bli midten av april, førstemann ble født 11 dager før termin

Termin 22.april og skal føde på Ahus :) fødte der sist og var kjempefornøyd :)

23 april og skal føde på Ahus :)

Jeg har termin 30 april og det blir nok fødsel på ahus som sist. Jeg fikk også ultralyd på lokalsykehus sist gang. Hadde en veldig fin opplevelse sist, selv om det var hektisk med mange fødsler på en gang. Det kan fort bli midten av april, førstemann ble født 11 dager før termin

Ut fra nicket ditt så regner jeg med at vi skal på ultralyd på samme sykehus. :)
Har du vært på ultralyd der før?

Så gøy at det er flere som skal føde på Ahus, kanskje vi møtes i gangen/på hotellet? :)

Ut fra nicket ditt så regner jeg med at vi skal på ultralyd på samme sykehus. :)
Har du vært på ultralyd der før?

Så gøy at det er flere som skal føde på Ahus, kanskje vi møtes i gangen/på hotellet? :)
Vi var der som sagt sist gang. Hadde en veldig fin opplevelse, ingen ventetid og fikk masse informasjon.

Back
Topp