Flere som skal igang i september?

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Jeg var i juni gruppa og ble gravid, etter 4 inseminasjoner og 2 ivf (en avbrutt pga overstimulering), men mistet i uke 5+6. Jeg har vært "heldig" i at kroppen har ordnet raskt opp selv, fysisk ihvertfall, og det kan se ut som jeg er klar for nytt forsøk i september, gitt at jeg får mensen først. Det har vært en lang reise hit allerede, så jeg har sterkt behov for å komme igang igjen så fort som mulig (jeg er også straks 36 år). Men nå med blodfortynnende fra cd1 og hormonstøtte.
Men hvem andre her skal igang med forsøk i september? Hadde vært koselig å vært hverandres heiagjeng :Heartred og godt å ha noen å skravle med i ventetiden.
 
Jeg var i juni gruppa og ble gravid, etter 4 inseminasjoner og 2 ivf (en avbrutt pga overstimulering), men mistet i uke 5+6. Jeg har vært "heldig" i at kroppen har ordnet raskt opp selv, fysisk ihvertfall, og det kan se ut som jeg er klar for nytt forsøk i september, gitt at jeg får mensen først. Det har vært en lang reise hit allerede, så jeg har sterkt behov for å komme igang igjen så fort som mulig (jeg er også straks 36 år). Men nå med blodfortynnende fra cd1 og hormonstøtte.
Men hvem andre her skal igang med forsøk i september? Hadde vært koselig å vært hverandres heiagjeng :Heartred og godt å ha noen å skravle med i ventetiden.

heihei :) jeg skal i gang med sprøyter den 27 har jeg regnet meg frem til :) hatt 1 innsett og 2 avbrutt. Så nå håååper jeg det går veien ;)
 
Jeg var i juni gruppa og ble gravid, etter 4 inseminasjoner og 2 ivf (en avbrutt pga overstimulering), men mistet i uke 5+6. Jeg har vært "heldig" i at kroppen har ordnet raskt opp selv, fysisk ihvertfall, og det kan se ut som jeg er klar for nytt forsøk i september, gitt at jeg får mensen først. Det har vært en lang reise hit allerede, så jeg har sterkt behov for å komme igang igjen så fort som mulig (jeg er også straks 36 år). Men nå med blodfortynnende fra cd1 og hormonstøtte.
Men hvem andre her skal igang med forsøk i september? Hadde vært koselig å vært hverandres heiagjeng :Heartred og godt å ha noen å skravle med i ventetiden.

Hei hei :)

Jeg skal i gang med sprøyter den 29/08 :) Vi har hatt 2 runder. Første runde var negativt og andre runde så døde alle egg :(
Er nå på dag 3 med progynova :) 23 dager igjen :)
 
Hvis alt går som det skal så blir det innsett på meg i september! Mistet når jeg var 7+2 i slutten av juni, så kjenner også på at jeg er veldig klar for å komme i gang igjen :)
 
Hei. Husker deg fra mars-gruppen. Trist det ikke gikk for noen av oss. Jeg skal igang med utskrapning nå, litt usikker på hvor lenge til jeg kan få starte opp igjen. Kan jeg spørre om på hvilket grunnlag du fikk blodfortynnende? Jeg har lyst på det selv, siden jeg har hørt det har hjulpet for mange i samme situasjon som meg. Men sykehuset vil ikke gi, foreløpig..
 
Bare 2 dager etter meg det kort eller lang protokoll? :)

Kort protokoll :) Har ikke blitt satt på så mye medisiner før, så er veldig spent på om jeg ender opp sykemeldt :shy::shy:
 
Jeg skal igang med stimulering i starten av september, første forsøk med ivf!:nailbiting: Veldig veldig spent!!
 
Jeg håper også å rekke september etter ma og cytotec for en uke siden. Fikk svar fra st. Olavs at jeg kan begynne på mens nr 2, håper derfor å rekke sent sept :) har 4 blastoer på frys.
 
Spendt på om det blir nytt forsøk i slutten av september eller oktober for meg. Satt inn fryst 3-dagers i juni i naturlig syklus og ble gravid. Fikk beskjed på fredag at jeg hadde en missed abortion, døde i uke 8. Tatt cytotec i dag, aborterte heldigvis av de. Håper alt er ute og at kroppen kommer seg fort. Mentalt tar det nok litt tid, men det eneste lyspunktet vi ser nå er at vi har ett 3-dagers til på frys. Håper det blir terminspiren vår :Heartred
 
Starter opp med nesespray 24 aug og sprøyter 8 september. Skal ha lang protokoll, pergoveris, synarela og blodfortynnende (sist nevnt fra sprøyte oppstart).
 
Starter på sprøyter om 2 uker sirka og er planlagt egguttak i uke 36/37. Er vårt første IVF forsøk etter 2,5 års prøving naturlig hjemme. Så veldig spent på å se hva IVF-reisen har å by på ☺️
 
mer glad jeg slipper nesesprayen, for den gjorde meg direkte uvel. Kort her også :)

Har aldri prøvd nesesprayen, men hører flere kommentere at de blir dårlige av den :/
 
Jeg merket så og si ingenting, av hverken nesespray eller sprøytene. Så det kan visst falle begge veier.

Det kan det helt sikkert. Har hørt flere skrekkhistorier om progynova og jeg merker minimalt til den :confused013
Håper bare den har lik effekt på kroppen min selv om jeg ikke kjenner noe til bivirkningene :hilarious:
 
mer glad jeg slipper nesesprayen, for den gjorde meg direkte uvel. Kort her også :)
Skal på kort også, like gla som deg at nesesprayen ikke blir med på prosessen. Den var så forferdelig at en runde til med den så måtte jeg tenkt veldig hardt om jeg hadde klart det.
 
Back
Topp