Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror det er endel som venter tvillinger inne på april! Og så dukker det vel opp her og snart, mange som drar på UL rundt 12 uker. Ei av de på mars/april linka til dette blogginnlegget: http://lykke-linn.blogspot.no/2012/06/om-vre-to.html .Maje-Mor skrev:
Fantastisk! Det kommer til å gå kjempe bra<3 Skjønner at det er skummelt, men det tror jeg du vil vende deg til.christineg skrev:
Jeg er tvilling selv, og vet at det er superstas å vokse opp med en som man kan dele opplevelser med. Tvillingbroren min og jeg har alltid vært knytta til hverandre. Opp igjennom oppveksten har vi lekt sammen, dratt på oppdagelsesferd, stått opp tidlige julemorgener og snoka på julegavene sammen, og passet på hverandre. Har jeg grått, gråt han med meg. Gråt han, gråt jeg med han...
Vi hadde samme soverom til vi ble 11-12 år, og på rommet hadde vi køyeseng. Om kveldene da vi skulle sove, pleide vi å holde hender. Jeg sov i overkøya og han nede. I tilfelle noen av oss ville prate (eller savna den andre) kunne vi klemme hverandre i hånda for å sjekke om den andre hadde sovna, hvis den andre klemte tilbake lå vi og småprata litt før vi holdt hender igjen<3 Da jeg klemte hånda hans, og han ikke klemte tilbake sovna han og da fikk jeg sove også... Tvillingbånd er noe spesielt. Tenk at to små sjeler har valgt å vokse opp sammen.
Har alltid håpet å få tvillinger, selv om jeg kanskje kunne tenke meg å vente noen år. Er gravid, og blir 22 år i desember. Mamma og bestemor har fått tvillinger før meg, men dette var for begge etter to barn... Håper det blir sånn med meg også, hvis jeg skal få tvillinger...
Lykke til<3 Del erfaringene dine, og ikke vær redd. Det kommer til å bli mye jobb, men du kommer ikke til å kunne feile.