Flere som skal ha spiral?

Uff.. kan ikke fordra prevansjon generelt. P piller reagerer jeg på hormonelt... Kondom blir jeg irritert av nedentil... P ring kan jeg ikke bruke pga livmoren, og p-sprøyte vil jeg ikke ha... Spiral har jeg ikke forsøkt, så vurderer det.. men siden jeg generelt har dårlig erfaring med ulike typer prevansjon så er jeg skeptisk til dette og..

eg fekk satt in hormonspiral i dag. spennandes. va ikkje vondt[:)] men har ingen refaring enda. hehe

Her blir det nok kobberspiral siden jeg ikke kan ta hormonpreparater. Er litt spent på hvordan det går, frister jo ikke så mye med kraftigere blødninger og mer menssmerter, men satser på at det går bra [:)] Fikk en kraftig infeksjon i livmoren etter fødselen, så jeg drøyer det noen uker til før jeg tørr å få den satt inn. [&:]

Jeg skal hente resept på hormonspiral i morgen, setter den inn på 6-ukers kontrollen på mandag. Har hatt det før også.

Har tenkt spiral. Men har ikke enda vært hos legen på kontroll.. Venta på innkalling.
P-pilla laga et h******* krøll m kroppen. Mista mensen uten forklaring... Da den kom tilbake hadde e slutta på pillen og vi brukte ikke noe i 2 år pga ingen eggløsning. Men plutselig var den tilbake og det resulterte i Tobias..
Kondom med latex tål e ikke, og de uten latex e svindyr.

Skal sette inn kobberspiral over påske. Blir spennede det her;)

Jeg fikk resept på hormonspiral da jeg var hos legen på 6 ukers kontroll. Levonova heter den.

Back
Topp