Flere som skal ha planlagt ks?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Og i hvilken uke skal du ha?

Skulle egentlig på sykehuset idag å få høre mere om dato etc, men ble utsatt til neste uke pga sår hals - og jeg er jo spent på hvilke dato det blir, selv om jeg mest sannsynlig føder før den tid! Jeg regna på det igår og om ks blir akkurat uke 38, så er det på lille julaften og det går jo bare ikke, niks nope!:wtf:

Jeg skal trolig ha planlagt ks jeg også. Skal til sykehuset tirsdag og fredag neste uke, og håper å avklare detaljene da. 38+0 er 28. desember.. Syns det er superkjedelig om keisersnittet blir da, har veldig lyst til at det skal bikke nyttår. Hva tenker du om å føde sent i desember? Og har du vært igjennom ks før?:happy:

Last edited:
Jeg skal trolig ha planlagt ks jeg også. Skal til sykehuset tirsdag og fredag neste uke, og håper å avklare detaljene da. 38+0 er 28. desember.. Syns det er superkjedelig om keisersnittet blir da, har veldig lyst til at det skal bikke nyttår. Hva tenker du om å føde sent i desember? Og har du vært igjennom ks før?:happy:
Sniker! Må bare si at jeg skjønner deg. Hadde termin 11.1, fikk planlagt ks 5.11 (førstegangs) siden jeg ville over nyttår. Hun bestemte seg for å komme PÅ nyttårsaften :hilarious:

Det skjønner jeg veldig godt ja! Kanskje de venter til over nyttår hos deg da?
Så lenge jeg får føde før julaften og rekker å komme hjem til jul, så gjør det ingenting å få desember baby:joyful: har to ks fra før, derfor blir det ks denne gangen også:) enn du?:)

Jeg også skal ha keisersnitt. Og jeg fikk beskjed om at de ikke tar keisersnitt på selve julaften eller første juledag. De tok kun ks hvis det var nødvendig. Dette her var på Ullevål.
Jeg har termin 04.01. Har et ks fra før så derfor ks igjen. Tipper at junior blir tatt 27. desember her

Jeg skal sannsynligvis ha keisersnitt, pga morkakens plassering. Har hatt to vaginale fødsler før, og hadde håpet på det denne gangen også. Noen som har erfaringer å dele? Bekymrer meg for risikoen for barnet, og om jeg må på overvåking etterpå uten å få ha baby med meg.

Jeg skal sannsynligvis ha keisersnitt, pga morkakens plassering. Har hatt to vaginale fødsler før, og hadde håpet på det denne gangen også. Noen som har erfaringer å dele? Bekymrer meg for risikoen for barnet, og om jeg må på overvåking etterpå uten å få ha baby med meg.

overvåking for min del har ikke vært kjempe lenge før baby kommer har hatt tre ks, har vært en liten stund men ikke evigheter før baby og far har kommet

Jeg får keisersnitt i uke 37, siden det er det lengste jeg har gått og de tror ikke jeg kommer lengre denne gangen heller. Veldig lettet for da får jeg kommet meg hjem til jul❤

Back
Topp