Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Di sa forrige gang at jeg kunne få det ved evt neste fødsel.. Men vet ikke om jeg Vil det heller men igjen så får jeg helt angst a å tenke på hvordan det var sist. Hjelper kanskje etter jeg har vært å prate m jm neste uke hvorfor ks på deg?
åhh det er lang historie hih, men for å korte den ned, jeg var 6 når jeg ble påkjørt av bil, så fikk jeg ett ødelagt bekken.. m nr en var dette ett ikke tema, jeg hadde en fødsel på 29 timer, hvor 3 av de var presstimer, jeg mistet mye blod, gutten mistet hjerterytmen og det var umulig å få han ut det var grusomt, jeg var drit sjuk! ble haste ks, han var ute 6 min etter avgjørelsen var tatt, jeg strøk nesten med og han var syk.. gikk fint altså, men jeg gikk på en smell og en liten fødselsdepresjon(som heldigvis bare varte korte 4 uker ca fodi jeg skjønte det selv og ba om hjelp han var 9 cm i hodet v fødsel, stjernekikker og etter rønken ble det konstantert at bekkenet mitt er ca 6 cm skjevt:/ så ikke mere fødsler på meg uansett hvor mye jeg ønsker selv... jeg vil jo føde normalt, men får ikke lov
Kanskje. Hvis det er sjansje for at fødselen går bra på normalt vis så vil jeg ikke men er det sjansje for at det samme vil skje igjen som forrige fødsel så vil jeg ha planlagt Vil så gjerne oppleve det å ha en fin fødselsopplevelse!
Jeg fikk ingen fødselssamtale sist så skal ha en alt for forsinket en nå før neste fødsel
jeg måtte sist i uke 28+2 pga mitt blodtrykk og morkakesvikt osv.... da vil jeg helst oppleve en vanlig fødsel og få barnet på brystet osv..sist så jeg ikke babyen min live før over 1 døgn etterpå
Jeg skal mest sannsynlig. Legen skal henvise til KS på neste kontroll. Jeg hadde en tøff fødsel med første, og hadde totalruptur. Har slitt litt med det i etterkant, og har ikke noe ønske om å gå gjennom det samme en gang til..
Satser på jeg får det innvilget, men man vet jo aldri..