Flere som skal føde på levanger her?

Last edited by a moderator:
Derfor jeg ikke fikk det til, får logge meg på pc en dag, bruker jo bare tlf.
 
Last edited by a moderator:
Jeg skal få nr.3 på Levanger Veldig fornøyd med både plassen og de ansatte, så ser bare lyst på det. Er selvsagt litt slitt der..men er ikke det som betyr noe i en slik situasjon ;)
 
Bare vært borti ei jordmor på sykehuset foreløpig og hun jobber med ultralyd på poliklinikken men også på Familie Amulatoriet... Godt å høre at folk har gode erfaringer derfra for er somsakt helt fersk på trønderjord!!!
 
Last edited by a moderator:
Bare vært borti ei jordmor på sykehuset foreløpig og hun jobber med ultralyd på poliklinikken men også på Familie Amulatoriet... Godt å høre at folk har gode erfaringer derfra for er somsakt helt fersk på trønderjord!!!
Har også vært innom familie amulatoriet, men er ikke sikker på hva jeg synes om det.... Tror jordmor missforsto meg når hu sendte meg dit, men hyggeloge jordmødre da:)
 
Last edited by a moderator:
Har også vært innom familie amulatoriet, men er ikke sikker på hva jeg synes om det.... Tror jordmor missforsto meg når hu sendte meg dit, men hyggeloge jordmødre da:)
Bare møtt ei jordmor gjennom der... eller hvertfall foreløpig, skal på kontroll imorra, men skal til ho på komunen imorra. Men kjedelig å bli sendt videre pga en missforståelse.

Jeg selv var litt skeptisk for tilbudet er jo også for gravide som sliter - eller som har sliti - med alkhol og anna rus. Går jo under den siste delen fordi jeg har sliti så mye psykisk at det har gått utover meg fysisk det at vi mista og at prøvetida på spira etterpå tok så lang tid å få til. Men kunne ikke anna enn å ta imot det jeg fikk i håp om at jeg skulle føle meg så trygg som mulig gjennom detta svangerskapet!
 
Hvilke jormor/jordmødre har dere???
 
... feilpost...
 
Vil minne om forumreglene våre

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.
 
Back
Topp