Flere som skal føde på Ahus?

makapooh

Blir kjent med forumet
Jeg skal føde på Ahus og forrige gang hadde man jo da mulighet til å gå ned til kiosk/butikk, noe man ikke har denne gangen grunnet Korona.
Noen som har erfaring med matutvalget på sykehuset og barselhotellet nå den seneste tiden?
Jeg er veganer så litt spent på dette.
Må muligens ta en tlf dit å høre litt.

Var forøvrig veldig fornøyd med Ahus sist, utenom litt dårlig matutvalg, hehe
 
Jeg skal føde på Ahus, men har ikke født enda, så kan dessverre ikke svare på spørsmålet. Er nok kun de som allerede har født som kan si noe om maten. Mulig jordmoren din også vet dette. Tror min jordmor jobber litt på Ahus ettersom hun kunne svare på en del spørsmål jeg hadde
 
Lurer på det samme angående Ålesund Sykehus. Samboer var innlagt over natta før corona kom, og han mener på de har rismelk hvertfall. Men mat tviler jeg på de har noe vegansk, untatt kansje frukt og grønnsaker....
 
Jeg fødte på Ahus for 2 uker siden. Jeg lå på barselavdelingen og der får ikke far være, men da fikk han komme på besøk hver dag og kunne ta med snacks og annet jeg trengte. Hvis far skal bo med deg på barselhotellet får han ikke komme og gå. Mor får ikke forlate avdeling for å gå i i kiosken eller apoteket.

Da jeg var der var det en veganer på avdeling, jeg la merke til at det var noe egen mat i kjøleskapet til henne. Til middag tror jeg hun spiste det samme som oss andre, minus kjøtt og med ekstra grønnsaker.
 
Back
Topp