Flere som skal føde på Ahus?

Hehe tror jeg leste det på april eller mars forumet. De som har født der nå. Så ganske sikker :) jeg søkte meg inn der på grunnlag av at de hadde lystgass så plutselig var den borte:hilarious: så har egentlig vendt meg til tanken på epidural:p
 
Hehe tror jeg leste det på april eller mars forumet. De som har født der nå. Så ganske sikker :) jeg søkte meg inn der på grunnlag av at de hadde lystgass så plutselig var den borte:hilarious: så har egentlig vendt meg til tanken på epidural:p
Ja leste på mars forumet at det er tilbake på to av fødestuene! Men det går ikke, for med min flaks så havner jeg IKKE på en av de :) hadde epidural sist, men lystgassen var virkelig redningen før/under pressriene! Og jeg tenker hvis fødselen går så fort denne gangen at jeg ikke får epidural, så må jeg ha lystgass! :O jeg blir helt nervevrak av at de ikke kan kjappe seg å få det tilbake :O haha
 
Jeg skal. Vil at mannen skal kunne overnatte sammen med meg, og håper jeg også får gleden av badekar.
 
Satser virkelig på lystgass ja, den reddet meg fra mye sist.
Ble sååå skuffet da jeg hørte at den var borte (igjen).
Hatt 3 fødsler og den med lystgass slapp jeg faktisk unna epidural.
 
Da jeg var på kurs der nylig spurte jeg om de hadde lystgass ved badekarene også, men de var i hver sine rom. Kan vel ikke få i både pose og sekk. ;) Men ja, lystgass er tilbake igjen, så det er bare å kjøre på. :)
 
Back
Topp