Flere som sjekker...

Emani82

Elsker forumet
Dopapiret flere ganger om dagen?? Er så sikker på det er blod der hele tiden..:(

jeg gjorde, fordi jeg spottet noen dager ved ikm.. men heldigivs gitt seg nå

åjadda :P og alltid når det er lenge siden jeg har vært på do føler jeg at det er vått i trusa og tenker automatisk blod. Meeen når jeg kommer meg på do er det verken vått eller blod så er nok bare litt paranoid

MidlertidigNick skrev:
åjadda :P og alltid når det er lenge siden jeg har vært på do føler jeg at det er vått i trusa og tenker automatisk blod. Meeen når jeg kommer meg på do er det verken vått eller blod så er nok bare litt paranoid

Her har du meg også...

MidlertidigNick skrev:

Hehe.. Her også..;)

Emani82 skrev:

MidlertidigNick skrev:

Hehe.. Her også..;)

Og meeeg! Men det er litt fordi jeg blødde litt natt til mensdagen, og er redd for at det kommer tilbake :( legen er ganske sikker på at jeg ikke mista, siden det kom såpass lite, men jeg skal få sjekke at hcg øker. Håper noen nerver roer seg da :)

jadda, sjekker hver dag... hehe..

her og!! Har spottet noen dager nå, er livredd for om det er starten på en SA. krysser alt for at det ikke er det!!!

Back
Topp