Flere som sjekker dopapiret?

~Blikk~

Elsker forumet
Egentlig er jeg ganske rolig og koser meg veldig med tanken på at jeg er gravid, men hver gang jeg er på do (ca 1000 ganger i timen) sjekker jeg papiret og forventer å se blod... Fler som har det sånn? 

Jeg utsetter dobesøk så lenge som mulig igrunn hehe men når jeg først er på do så må jeg kikke... Tror det er helt vanlig, iom at blødning KAN bety veldig mye... 

Ja huff.. har det akkurat på samme måten. hadde SA i november, så er litt ekstra på vakt.

Har hatt litt ekstra hvit utflod de siste dagene, og da kjennes det ut som trusa er helt våt av et eller annet, jeg går å innbiller meg at det er blod og løper på do.

Jeg sjekker hver gang jeg går på do!! Nesten litt skummelt :p hehe

Jeg er ganske rolig iforhold til å være gravid denne gangen, men jeg skjekker for d om. Tror di fleste gjør det

Cec* skrev:
Jeg er ganske rolig iforhold til å være gravid denne gangen, men jeg skjekker for d om. Tror di fleste gjør det

Samme her. Tror jeg gjør det ubevist.

Har småblødd i 3 uker nå, så er vant til å se blod.... og lei av det også!

Ja, hele tiden. Utrolig slitsomt igrunn....

Jepp, sjekket hver gang og på mandag skjedde som ikke skulle skje - papiret var fult av blod! :( Vet enda ikke om det er en SA - men mye tyder på det :( UL imorgen!

Camillemi skrev:

Har hatt litt ekstra hvit utflod de siste dagene, og da kjennes det ut som trusa er helt våt av et eller annet, jeg går å innbiller meg at det er blod og løper på do.

Signerer den! 

Dobbeltsjekker hver gang jeg er på do.

Livredd for alt "grums" ......

Gjett om! Hver eneste gang må papiret sjekkes emoticon

Back
Topp