Flere som ser på ''fødeavdelingen'' i dag?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Må si jeg gruer meg mer og mer til fødselen når jeg ser på det. :P
Spesielt de damene som nesten går i bakken under en ri...
Vet jo hvor vondt det er men det ser jo helt dust ut der de står/ ligger og rauter som kyr... :P
Snart er jeg antakeligvis en av dem...

Jeg ser på :)

Får så vondt av hun som er så redd. Hun ser jo helt forstyrret ut stakkar!

Smerte oppleves så forskjellig, og jeg klarer ikke forestille meg at jeg skal ligge og raute :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg ser på :)

Får så vondt av hun som er så redd. Hun ser jo helt forstyrret ut stakkar!

Smerte oppleves så forskjellig, og jeg klarer ikke forestille meg at jeg skal ligge og raute :)

Termin 17. juli ❤

Ja, herregud :P Det er hu jeg tenker på også...
Når jordmoren sier ''prøv ikke å skrike''... Akward moment...
For ikke å snakke om de som står å gliser av den som føder. :P Stakkars damer...
Jeg skreik ikke men jeg banner en del når jeg har vondt så eksen har sagt at jeg lå mest og ropte på satan under fødselen... :P Ikke så pent det heller men... :P
Kanskje heller det enn å bli med i klubben til de fra naborommet - det hørtes bare ikke bra ut!

Ja, herregud :P Det er hu jeg tenker på også...
Når jordmoren sier ''prøv ikke å skrike''... Akward moment...
For ikke å snakke om de som står å gliser av den som føder. :P Stakkars damer...
Jeg skreik ikke men jeg banner en del når jeg har vondt så eksen har sagt at jeg lå mest og ropte på satan under fødselen... :P Ikke så pent det heller men... :P
Kanskje heller det enn å bli med i klubben til de fra naborommet - det hørtes bare ikke bra ut!
Ha ha, han kan jeg fort rope på også :)

Termin 17. juli ❤

Altså jeg vil bare si at rauting kan gjøre underverker! :-)

Altså jeg vil bare si at rauting kan gjøre underverker! :-)
Herlig!

Jeg er av typen som banner når pressriene kommer, men puster og vagger under delen før. Heldigvis har jeg ikke måttet presse lenge med noen av dem;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp