noen som vil/kan forklare?
Ei dame som er ei bølle og stolt av det. Hun mener selv at hun bare har god selvtillit, men spør du meg er det noe feil der en plass...
- Hun snakker stygt til alle ("du er feit og burde ikke spise mat før du har slanka deg", "du er for stygg til å dele speil med meg, så dra deg bort og se på perfekte meg istedenfor" (sagt når noen prøvde å dele speil med henne på ett utested)).
- Hun kler seg sånn at hun alltid er klar til slåsskamp, for hun må jo jekke ned de som ikke er bra nok. Hun kan feks. ikke ha lange negler, for da kan hun skade seg selv når hun banker andre.
- Hun hater funksjonshemmede, og mente de burde gjemmes bort lengst bak. De burde iallefall ikke få egne parkeringsplasser i nærheten av inngangen på kjøpestenter o.l. for de trengte heller perfekte henne...
- Søskenbarnet hennes har Downs, og hun sparka henne ned en gang fordi hun dansa i bursdagsfesten til denne gale dama. Det ødela hele festen hennes visstnok. Hun banka visst dette søskenbarnet rett som det var.
- Men hun mente jo at hun hadde hjelpa til med søskenbarnet å da... Hun hadde jo gitt de penger for å få henne gjemt unna på et hjem...
- Livet hennes ble bedre dersom søskenbarnet ble gjemt bort på hjem eller døde, for downs familie hadde hun virkelig ikke noe til overs for...
Var sikkert mer, men jeg prøver å glemme henne.