Flere som ser Dr. Phil nå?

*lykkeligst* skrev:
Er det stygt av meg å ønske at hun får et funksjonshemmet barn?

ja med tanke på barnet...

Kunne ønske jeg kunne kjørt noe hardt i trynet hennes så det ble deformert!

*lykkeligst* skrev:

Nå ser jeg ikke på tv nå, men uansett så er det ikke mye fint av deg!

WOW...! Jeg er mååååålløs..! Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si..

Qualitas skrev:

*lykkeligst* skrev:

ja med tanke på barnet...

Kunne ønske jeg kunne kjørt noe hardt i trynet hennes så det ble deformert!

Ja, det var stygt av meg, og jeg mente det vel egentlig ikke, for slikt ønsker jeg ingen å oppleve, men hun dama provoserer meg noe utrolig!

Får håpe den dama der ALDRI får barn i det hele tatt.. 

Hun har faktisk en datter ja.. stakkars jente..

Sånne folk er det bare å glatt overse.. Og ingenting irriterer de mer enn det. Hele hun ROPER jo SE meg!! Så tenk så irriterende å bli oversett og ignorert.. Perfekt behandling av en ignorant, frekk og selvopptatt person.. Dr.Phil har jo helt rett - hun må jo ha 0 selvtillit for folk med selvtillit har da ikke behov for å bli sett og hørt på den måten hun har.. Det er jo egentlig synd på henne faktisk, men tenk på den dattera da.. Hun må jo bli litt forstyrra i hodet sitt av den mora?

Utrolig mange fascinerende folk der ute - positivt og negativt. Sistnevnte gjelder definitivt i dette tilfellet. Men på en måte er det jo synd på henne. Ikke for å leke hobbypsykolog, men det må jo ligge noe bak. Tanken på at noen rett og slett kan ha slike holdninger uten at noe mer ligger bak det, er skremmende.

noen som vil/kan forklare?

MalinDalin skrev:
noen som vil/kan forklare?

Ei dame som er ei bølle og stolt av det. Hun mener selv at hun bare har god selvtillit, men spør du meg er det noe feil der en plass...

- Hun snakker stygt til alle ("du er feit og burde ikke spise mat før du har slanka deg", "du er for stygg til å dele speil med meg, så dra deg bort og se på perfekte meg istedenfor" (sagt når noen prøvde å dele speil med henne på ett utested)).
- Hun kler seg sånn at hun alltid er klar til slåsskamp, for hun må jo jekke ned de som ikke er bra nok. Hun kan feks. ikke ha lange negler, for da kan hun skade seg selv når hun banker andre.
- Hun hater funksjonshemmede, og mente de burde gjemmes bort lengst bak. De burde iallefall ikke få egne parkeringsplasser i nærheten av inngangen på kjøpestenter o.l. for de trengte heller perfekte henne...
- Søskenbarnet hennes har Downs, og hun sparka henne ned en gang fordi hun dansa i bursdagsfesten til denne gale dama. Det ødela hele festen hennes visstnok. Hun banka visst dette søskenbarnet rett som det var.
- Men hun mente jo at hun hadde hjelpa til med søskenbarnet å da... Hun hadde jo gitt de penger for å få henne gjemt unna på et hjem...
- Livet hennes ble bedre dersom søskenbarnet ble gjemt bort på hjem eller døde, for downs familie hadde hun virkelig ikke noe til overs for...

Var sikkert mer, men jeg prøver å glemme henne.

Back
Topp