Flere som savner magen allerede?

Ninni

Glad i forumet
Septembermødre <3
Marsboerne2017
Fler enn meg som allerede savner graviditeten og all spenningen knyttet til det å vente barn? Er utrolig glad for å ha jenta mi her, frisk og fin, men synes graviditeten var en veldig spesiell og spennende tid som jeg håper jeg får oppleve igjen :-)

Savner ikke magen!!! Men har tre friske fine barn,og ønsker ikke flere så det kan vel være grunnen..

Savner absolutt ikke å gå gravid. Nå begynner ting å falle litt på plass og vi koser oss med babyen vår :) Har ikke lyst til å gå gravid eller gjennomgå fødsel osv på leeenge! Jeg føler hele svangerskapet kun gikk med på å veeente, og det er jeg ikke flink til :p

Både og hær egentlig, syns det var skremmende å gå gravid for hadde så mange bekymringer, men har aldri følt meg så fin som da jeg hadde magen :)
Føler meg ikke klar for og gjøre det igjen med det første men gleder meg til neste gang :)

Savner det helt enormt!! Jeg fikk 2 mnd før termin, føler at jeg aldri rakk å bli ferdig med svangerskapet, selv om jeg var kjempelei der og da :p

Savner den egentlig ikke. Men litt vemodig er det.. Dette var den etterlengta nr.3 Men var ett litt tøft svangerskap med mye vondter og høyt blodtrykk.
Dette var absolutt den siste... tror jeg.. ;)

Ja, savnet den så snart fødselen var over omtrent. Jeg hadde det helt fantastisk som gravid. Har aldri følt meg så fin som jeg gjorde med gravidmagen, og var så heldig at jeg hadde nesten ingen plager:) Jeg elsker den lille gutten min altså, og setter pris på all tiden sammen med han, men elsket tiden han var på innsiden og. Regner med at om jeg blir gravid igjen vil det sikkert bli tyngre, siden jeg kunne sove og slappe av når det passet meg denne gangen, mens neste gang vil jeg ha en liten gutt å ta hensyn til:)

Jeg sa hele tiden at jeg visste jeg kom til å savne magen :P
Så allerede da jeg våknet opp etter å ha sovnet etter fødselen savnet jeg magen. Og når jeg skulle kle på meg første gang i vanlige klær. Oi oi ble emosjonelt :P

Har ikke savnet magen enda. Er så nytt med "vanlig" kropp og klær. Men har tenkt på at jeg gleder meg til å være gravid igjen. Men nå nyter jeg synet og tiden med verdens fineste lille jente:)

Savner ikke at magen alltid er i veien, men føler meg litt slapp i kroppen etter graviditeten :P haha. Så sånn sett var magen grei å ha for da var den stor, stram og fin. Haha. Nå er den bare slapp. :D Hihi. Men kan ikke si jeg savner den, nei. ;)

Savner ikke å være gravid! Hadde ingen plager fysisk, men mange bekymringer ;) Likte godt magen min, men veldig fornøyd med kroppen min nå også :-) Veldig godt å ha lille ute :D

Jeg savner ikke magen.. Kan stå å se på meg selv i speilet å tenke at det er litt rart at noe så fint har fått plass inni meg.. Men jeg savner ikke det å ikke kunne bøye seg, vondt å snu seg i sengen, vondt når lille sparket rundt inni meg osv..
Jeg var plaget med bekkenløsning da, men savner overhodet ikke magen, og føler at jeg fikk et lite innblikk i hvordan feite folk må ha det, og skjønner ikke hvordan de klarer å leve med seg selv slik for absolut alt blir jo et slit. Og da er det ikke for å fornærme noen som er feite, for så klart finnes det grunner til at noen er fete, og andre ting.. Men mange er bare feite uten å gjøre noe med det. Har selv en bror som er alt for stor og feit, og ja jeg har sagt det med han, at jeg ikke skjønner hvordan han klarer å ha det slik...
Men nok om det.. Jeg savner overhodet ikke magen, er så gla for å få min smale midjentilbake, velloå og merke med litt slapper hud og magemuskler og en god del strekkmerker, men gjett hva, jeg er blitt mamma, så det gjør meg ingenting

savner ikke magen og er så ferdig med svangerskap (forerdelige svangerskap alle 3) var faktisk 1 gang jeg savna magen litt og det var første gang jeg satt i sofaen og skulle spise.. hadde ikke noe "bord" å sette tallerken på :p hehe :) har 3 barn og fornøyd med det :)

Back
Topp