Flere som ruger?

Eliona

Flørter med forumet
Hei!
Jeg fikk satt inn ett opptint egg på fredag. Tenker jeg tester mandag 8. mars.
Da vi hadde IVF forsøk klarte jeg å holde meg helt til blodprøven, testet først etter
at vi hadde fått svar. Men klarer ikke det denne gangen....
Flere som skal teste i uke 10?

Jeg fikk satt inn ferskt egg på torsdag. Så jeg også tester i uke 10![:)] Er du oppblåst eller? Der er jeg. Noe så innmari også. Magen står rett ut og er steinhard. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Egentlig litt vondt[:@] Men det er nok verdt det[:)]

Så spennende! Er det første?
Jeg har egentlig ingen symptomer. Får litt vondt i magen innimellom,men det er nok progynovaen som gjør det.
Jeg skal ta bp 10. mars og får svar 11. Skal du teste hjemme først?
Vi holder til på Riksen forresten.

Ja, det er min første gang, så er nok litt stappa av alle hormonene. Jeg skal teste hjemme ja. Blir veldig spennende. Spørs om jeg klarer å holde meg til den 14. dagen! Jeg hører til Porsgrunn. Har du hatt mange forsøk før?

14 dager etter innsetting? Vi tar blodprøve 12 dager etter.
Har hatt ett AIH forsøk som ble negativt, ett IVF som resulterte i en jente som nå er 1,5 år og fikk også 6 egg på frys. Måtte avbryte fryseforsøk forrige mnd og er nå på ande fryseforsøk.
Er mer spent denne gangen egentlig.
Man blir ganske mørbanka av alle medisinene. Er jo litt mindre ved fryseforsøk. Fikk du satt inn ett eller to.Noen på frys?
Gruer meg til å teste allerede jeg...

Ja, jeg fikk beskjed om at jeg kunne teste etter 14 dager. Kanskje det gjelder når man tester hjemme.
Jeg fikk satt inn ett egg. Og 5 på frys. De sa alle så supre ut, så vi får håpe d holder seg fint på frys. Vi fikk ut 14 egg, så de tenkte først kanskje jeg var overstmulert, men det var jeg heldigvis ikke, så da fikk vi satt inn på torsdag[:)] Lykke til da, så får vi holde hverandre oppdatert her inne![;)]

Så bra,er digg med egg på frys. Jeg fikk ut 11. Har enda 4 igjen i vinterland.
Lykke til du også. Dagene går alt for sakte nå....!

jeg satt inn 2 fryse egg på mandag 22 februar. Skal ta blodprøve den 8 mars på riksen. Kommer nok til og snikteste, er en testoman.

Å,så spennende! Fikk bare inn ett jeg og ble litt skuffa egentlig,men var bare ett i strået som overlevde.
Får håpe eskimoene våre klamrer seg fast!!
Lykke til!

Spennende å følge med dere alle sammen! Håper på mange positive tester!!! [:)] Jeg føler meg litt som "ruger" jeg også nå. Var gjennom lap - kikkhullsoperasjon i januar, og legene tror vi skal klare det på egenhånd nå. Jeg har ikke hatt eggløsning av meg selv før, men hadde det mandag 22. februar! [:)] Positiv el test lørdag 20, også måler jeg basaltemperaturen. Tempene mine har holdt seg høye etter el, og har steget enda mer de siste par dagene. Blir en spennende uke! Har planer om å teste søndag 7. mars. [:)]

Håper det er greit at jeg kaller meg "ruger" Har jo ikke vært gjennom prøverørsforsøk nå, men har to negative IVF og ett negativt fryseforsøk bak meg, og jeg ruger jo på ett egg nå jeg også, men i motsetning til dere vet jeg ikke om det ble befruktet eller ikke... Kan bare håpe! [:)]

Da er du også ruger;-)
Er jo mange som får det til etter lap!
Jeg må vente til mandag 8. jeg, men er det ikke greit å få positiv test på
kvinnedagen da?Hehe...kjenenr jeg er litt optimist faktisk,er jo aldri det.
Gleder meg til å høre hvordan det går med dere andre!

ORIGINAL: Eliona

Da er du også ruger;-)
Er jo mange som får det til etter lap!
Jeg må vente til mandag 8. jeg, men er det ikke greit å få positiv test på
kvinnedagen da?Hehe...kjenenr jeg er litt optimist faktisk,er jo aldri det.
Gleder meg til å høre hvordan det går med dere andre!

Å være optimistisk er veldig bra, og kvinnedagen er en flott dag å få positiv test på!!! [:D] Spennende!

Rugedag 4......går sakte med sikkert fremover.
Kjenner absolutt ingen ting enda, men er vel for tidlig uansett.Håper det blir masse positive tester til uken!![:D]

du skal snikteste 8 mars og jeg har blodprøvetest fra riksen 8 mars, håper det blir en lykkedag da [;)]

Huff, tida går seint ja..... Rugedag 5 for meg......

skal teste 9 mars. Men blir testen den 8 mars.

Så gøy at så mange skal teste på mandag :-)
Vi har barn som er akkurat like gamle vi *ZimileMamma*.
Morro om det klaffet for begge nå.

6 dager igjen...

Back
Topp