flere som ruger?

babysyyyk

Forelsket i forumet
er selv på rugedag 5:)
Hvor langt i rugetiden har dere kommet?:)

Spennende;) når tenker du å teste og hvilket forsøk er det?

Rugedag 9 her....

Spennende;) når tenker du å teste og hvilket forsøk er det?

Jeg er på mitt første IVF forsøk. Håper det blir klaff på første forsøk. Vet ikke helt når jeg kommer til å teste. Venter nok i det lengste. Muligens i slutten av neste uke. Masse tanker om dagen
Hva med deg?

Jeg er på mitt første IVF forsøk. Håper det blir klaff på første forsøk. Vet ikke helt når jeg kommer til å teste. Venter nok i det lengste. Muligens i slutten av neste uke. Masse tanker om dagen
Hva med deg?
Spennende da:) krysser fingra for deg:)
Jeg har testdag til fredag, testa ultra svakt positiv med jenta mi på rugedag 8, så det er i morgen. Men vil prøve og holde meg vertfall til søndag og helst mandag

Spennende Testa enda?
Ja testa litt svakt på dag 8, så ikke noe på
Dag 9, i går ble der igjen svakt , og i dag brukte digital som viste Positivt. Men redd å glede meg, testdato er på tirsdag . Så nå skal prøve ikke teste mer før det.

Ja testa litt svakt på dag 8, så ikke noe på
Dag 9, i går ble der igjen svakt , og i dag brukte digital som viste Positivt. Men redd å glede meg, testdato er på tirsdag . Så nå skal prøve ikke teste mer før det.
Oi:) det hørtes jo veldig positivt ut spør du meg hvisker forsiktig gratulerer

Rd 4 her og klør allerede i fingrene etter å teste [emoji28]
Blir nok en test neste fredag på rd 9 :)

Blenda hvit test idag , rugedag 11 :sad010

Blenda hvit test idag , rugedag 11 :sad010
Utrolig leit men prøv og hold motet oppe selv om jeg veit det ikke er lett
Husker jeg ikke deg fra forumet her når jegvholdt på med nr 1 tru. Ble gravid med ho i 2013.

Har du isåfall vert aktiv her uten hell siden da

Utrolig leit men prøv og hold motet oppe selv om jeg veit det ikke er lett
Husker jeg ikke deg fra forumet her når jegvholdt på med nr 1 tru. Ble gravid med ho i 2013.

Har du isåfall vert aktiv her uten hell siden da
Jeg har fått to englegutter og ei mirakel jente i 2014, prøver nå på sf.

Ja stemmer det:/ da husker jeg deg veldig godt. Husker da du mistet de to Lykke til videre nå med sf

Nå er jeg på rugedag 12 og i dag har jeg ganske tydelige mensmurringer. Hadde kun litt murring et par dager etter innsett, men i dag kommer det med jevne mellomrom. Føler meg litt småkvalm, men er nok bare nerver. Kjenner at håpet blir dårligere. Fikk beskjed om å teste meg en uke etter at jeg var ferdig med Lutinus om ikke mensen kom. Siste stikkpille ble satt i dag. Dette er en forferdelig ventetid
Hvordan går det med dere andre rugere?

Back
Topp