Flere som reagerer på lukter?

Juni08/mars2013

Flørter med forumet
Jeg takler ikke gammel mat i kjøleskapet eller lukta fra søppelkassa. Det er helt jævlig. Og lukten til andres ben klarer jeg heller ikke hehe. Lukter egentlig vondt av dt meste egentlig. Gubben bare ler av meg. :P Flere som har det sånn?

Ja, jeg! Det er helt grusomt. Holder pusten når jeg kaster no, henter no i kjøleskapet og putter i oppvaskmaskinen, men når lukta brer seg ut i rommet da sliter jeg...  Samboer er helt oppgitt..

her å, men reagerer på så utrolig mye!
Parfyme, såpe, røyk, gammel mat, bil lukter, dårlige ånder( merker det på folk mye fortere) Ja er mye mer, men kommer på i farta:P blir kvalm av å dusje, det er ganske godt gjort :S:P

ja samme som deg og ikke minst chillinøtt lukt... elsket chillinøtter før, men neida.. nå takkler jeg ikke lukta engang... :(

Uff, ja...alt lukter så veldig for tida! Pølser i kjøleskapet er grusomt og for å ikke snakke om søppel. Sist sv.skap var det sykt deilig å gå i skogen, for det var så mange gode lukter fra blomstene. Syk luktesans.... Hehe...

Uff, ja...alt lukter så veldig for tida! Pølser i kjøleskapet er grusomt og for å ikke snakke om søppel. Sist sv.skap var det sykt deilig å gå i skogen, for det var så mange gode lukter fra blomstene. Syk luktesans.... Hehe...

Reagerer på alle slags lukter. Men da min mann satt og spiste ostepopp var forferdelig. Det luktet spy, så mannen måtte bare ta ostepoppen vekk. Det værste med kvalmen er at man er sååå sulten, og når man skal spise noe så må man spise i små biter og ikke klarer så mye. :(

Jupp! Heilt grusomt! Stakkars mannen som hadde pynta seg til julebord og tatt på parfyme!!!! :S "Æsj, skal du forpeste heeeile lokalet eller?!?" :P Det lukta forsåvidt godt, men akk så masse!! 

Alt blir berre veldig forsterka!! 

Åh, jaaaa! Jeg kom opp på stua i dag morges og kjente bare den stanken! Da var det søppelposen med middagsrestene fra i går pluss en bæsjebleie oppi som var knyttet og klar til å bæres ut som sto og dunstet over hele stua. Usj!

Des09Spirejuli12 skrev:
her å, men reagerer på så utrolig mye!
Parfyme, såpe, røyk, gammel mat, bil lukter, dårlige ånder( merker det på folk mye fortere) Ja er mye mer, men kommer på i farta:P blir kvalm av å dusje, det er ganske godt gjort :S:P

Må bare signere denne jeg :) Altså, jeg kaster opp hver gang jeg kommer ut av dusjen hehe :D

Jaaa, det er grusomt og det hadde jeg ikke i de andere to svangerskapene. Alt fra kaffe, mat( spesiell mar jeg egentlig eeeeelsker ) perfyme, såpe, bensin, bilvindusvaskvæske( sånne ting som jeg virkelig likte ), alt egentlig... Såå kvalm og så sukten men ingenting frister...

Blir skikkelig kvalm av eksoslukt, og av diverse mat, og som dere av søppeldunken!
Når jeg tar opp etter bikkja, da holder jeg på å dø, det er helt grusomt.
Samboeren min rister på hue av at jeg lukter alt!

Uff, ja.... Jeg har STORE problemer med kattedoen i huset... Jeg kjenner det stinker nesten hele tiden, mens samboern kjenner ingenting! :P Har er drit irritert, for det en jo han som må tømme kattedoen hvertfall annenhver dag :P Jeg vet at det egentlig ikke er så ille med den kattedoen egentlig, siden jeg har levd med den lenge før jeg ble gravid, men den nesa her forsterker alt.. Kjøleskapet er pyton, og det å knyte sammen søpla er et stort problem til tider.

Uff, alle lukter er ille akkurat nå, fordi de er så overvelmende! Alle lukter er skrudd opp til maks. Veldig rart. Jeg må lufte hele tiden og lukter ting som ikke samboern min skjønner i det hele tatt 

Ja usj... Blir jo rett å slett kvalm av hele greia:(

reagerer kun på drittbleiene til Benjamin jeg... Men de er helt grusomme for tiden!!!

Kan ikke si at ting lukter vondt...enda... men har fått litt bedre luktesans, slik jeg hadde det forrige gang også

Merket ikke noe til sterkere luktesans sist svangerskap som jeg kan hugse, men denne gangen her kan jeg reagere kraftig! Lukter jeg champignon så er det krise. Jeg brekker meg bare jeg kjenner dunsten av det. Mannen skulle lage seg frossenpizza med champignon på, og med en gang han tok den frosne pizzaen ut av kartonen (selv om plasten var på) måtte jeg forlate rommet. Lukten var så ufattelig sterk.

Ellers sliter jeg på legekontoret jeg går til. Der brenner de røkelse.. STERK røkelse. Lukter dritt i hele lokalet. Hjelper ikke at de siste gangene jeg har vert så måtte jeg vente mellom 30-45 min på å komme inn på grunn av forsinkelser. Skal dit i dag igjen, gruer meg litt..

uff ja, har det sånn jeg også. Det verste for meg er å sitte på t-banen om morgenen! Har vært flere ganger jeg nesten må gå av banen. Nå har jeg begynt å spraye parfyme på skjerfet mitt, så lukter på den hele t-bane turen..

Ellers er jeg sensitiv til de fleste lukter, syns nesten alt lukter æsj..

Back
Topp