Signerer den! 2019 blir et fint årBlir nok ikke så tett her nei. Jeg planlegger at neste kommer i Jan/feb-2019(og håper jeg får lov til å planlegge det litt..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den! 2019 blir et fint årBlir nok ikke så tett her nei. Jeg planlegger at neste kommer i Jan/feb-2019(og håper jeg får lov til å planlegge det litt..)
Jeg tenker også at våren 2019 hadde vært perfekt for ossBlir nok ikke så tett her nei. Jeg planlegger at neste kommer i Jan/feb-2019(og håper jeg får lov til å planlegge det litt..)
Takk takk!Jeg kunne ikke tenkt meg å gå gravid, samtidig som vi har et så lite barn. Bare tanken gjør meg sliten, da graviditeten var hardere enn jeg hadde sett for meg. Så tenker at 2-3år mellom er passeSyntes det er tøft gjort av de som velger å prøve igjen så fort muligheten byr seg, så jeg ønsker dere bare alt godt
:-*
Samme her, rett før jeg fyller 30, passer meg ypperligBlir nok ikke så tett her nei. Jeg planlegger at neste kommer i Jan/feb-2019(og håper jeg får lov til å planlegge det litt..)
Signerer den! 2019 blir et fint årsenest 2020, så vi får brukt eggene vi har i fryseren
![]()
Skal se vi ender opp på samme forumgruppe igjen om noen årJeg tenker også at våren 2019 hadde vært perfekt for oss![]()
Det hadde vært veldig artig!Skal se vi ender opp på samme forumgruppe igjen om noen årTenker våren 19 passer supert!
Skal se vi ender opp på samme forumgruppe igjen om noen årTenker våren 19 passer supert!
Samme her, rett før jeg fyller 30, passer meg ypperlig![]()
Så har to tette parSniker fra novemberjeg fikk en gutt febr 2009 og ble gravid da han var 12 mnd! Sambo reiste stortsett hele svangerskapet, reisejobb, så var alene med han under graviditeten! Det var helt grusomt, sambo sykemeldte seg da jeg var 34 uker for og ta seg av småtten da jeg ikke klarte mer, ødela bekkenet den gang og har slete siden, ble gravid sommeren 2014 og fikk en liten ifjor vår og ble gravid da han var 9 mnd! Det er sykt vondt fordi bekkenet mitt er såpass ødelagt! Halter meg igjennom smerte! Men for meg handlet det om og bare bli ferdig for vi har aldri barnevakt eller hjelp så vi vil begynne og leve litt igjen ettrhvert*(noen år)hehe og ikke begynne på nytt igjen! Kvir meg veldig til fødsel for husker hvor tungt det var med to tette små! Når de er eldre er det ikke noe problem
men krysser fingrene og satser på det går fint
![]()