flere som prøve igjen med engang?

Blir nok ikke så tett her nei. Jeg planlegger at neste kommer i Jan/feb-2019 :p (og håper jeg får lov til å planlegge det litt..)
Jeg tenker også at våren 2019 hadde vært perfekt for oss :rolleyes:

Jeg kunne ikke tenkt meg å gå gravid, samtidig som vi har et så lite barn. Bare tanken gjør meg sliten, da graviditeten var hardere enn jeg hadde sett for meg. Så tenker at 2-3år mellom er passe :) Syntes det er tøft gjort av de som velger å prøve igjen så fort muligheten byr seg, så jeg ønsker dere bare alt godt :) :-*
Takk takk!
Ja er så my hardere enn man kan forstille seg!!

Blir nok ikke så tett her nei. Jeg planlegger at neste kommer i Jan/feb-2019 :p (og håper jeg får lov til å planlegge det litt..)
Samme her, rett før jeg fyller 30, passer meg ypperlig :-)

Skal se vi ender opp på samme forumgruppe igjen om noen år :p Tenker våren 19 passer supert!

Haha signerer denne:p jeg ønsker også å vente siden jeg vet at jeg kommer til å trenge å finne meg selv igjen og trene meg opp før et evt nytt svangerskap (også pga bekkenet). Er også det at jeg vet at man har mer ressurser/energi å gi barna når de ikke blir for nært i alder. Nærheten i alder trenger ikke nødvendigvis å være avgjørende for kontakten barna får med hverandre. Er nok mer personlighetsavgjørende:) tar uansett hatten av for de som greier det. Må være intenst å gå gravid så mye i strekk i tillegg til å ha små, avhengige barn.

Jeg er 35 nå, og hadde tenkt å ha 3 barn i god tid før jeg fyller 40 :S.

Må vel bare kjøre på! ;)

Har vært veldig slapp i dette svangerskspet, så jeg håper virkelig neste runde går bedre. Har hatt nok med å passe på meg selv i perioder..

Mamma fikk meg og broren min med 15 mnd mellom, hun sier det var travle tider. Men vi hadde mye selskap i hverandre da vi vokste opp :)

Sniker fra november :) jeg fikk en gutt febr 2009 og ble gravid da han var 12 mnd! Sambo reiste stortsett hele svangerskapet, reisejobb, så var alene med han under graviditeten! Det var helt grusomt, sambo sykemeldte seg da jeg var 34 uker for og ta seg av småtten da jeg ikke klarte mer, ødela bekkenet den gang og har slete siden, ble gravid sommeren 2014 og fikk en liten ifjor vår og ble gravid da han var 9 mnd! Det er sykt vondt fordi bekkenet mitt er såpass ødelagt! Halter meg igjennom smerte! Men for meg handlet det om og bare bli ferdig for vi har aldri barnevakt eller hjelp så vi vil begynne og leve litt igjen ettrhvert*(noen år)hehe og ikke begynne på nytt igjen! Kvir meg veldig til fødsel for husker hvor tungt det var med to tette små! Når de er eldre er det ikke noe problem :) men krysser fingrene og satser på det går fint ;)

Sniker fra november :) jeg fikk en gutt febr 2009 og ble gravid da han var 12 mnd! Sambo reiste stortsett hele svangerskapet, reisejobb, så var alene med han under graviditeten! Det var helt grusomt, sambo sykemeldte seg da jeg var 34 uker for og ta seg av småtten da jeg ikke klarte mer, ødela bekkenet den gang og har slete siden, ble gravid sommeren 2014 og fikk en liten ifjor vår og ble gravid da han var 9 mnd! Det er sykt vondt fordi bekkenet mitt er såpass ødelagt! Halter meg igjennom smerte! Men for meg handlet det om og bare bli ferdig for vi har aldri barnevakt eller hjelp så vi vil begynne og leve litt igjen ettrhvert*(noen år)hehe og ikke begynne på nytt igjen! Kvir meg veldig til fødsel for husker hvor tungt det var med to tette små! Når de er eldre er det ikke noe problem :) men krysser fingrene og satser på det går fint ;)
Så har to tette par :p 2009 og 2010 og 2015 og 2016

Back
Topp