Flere som plutselig blir logget ut?

Imsa

Betatt av forumet
Har slitt med det siden i går, plutselig blir jeg bare logget ut av babyverden. Det skjer gjerne når jeg går inn for å skrive et nytt innlegg eller svar. Flere som sliter med det samme?? Det skjer både på iphonen og ipaden...

jeg slet med det i flere dager på iphonen, men så ordnet det seg plutselig av seg selv...

Hei,

lenge siden jeg har vært på Babyerden nå. Er hravid igjen og prøver å lage en ny tråd, men får det ikke til. Heter det nå å lage nytt emne? Er nytt oppsett her siden sist.. ;)

Sliter med å få logget meg inn jeg, ofte den bare kaster meg rett ut igjen etter jeg har logget på. men andre gangen går det som regel greit :D

Sliter med det samme med ipaden min, kan nesten ikkje svare påminnlegg engang...

Ja, det er fryktelig irriterende, nesten umulig svare på innlegg når man bare blir logget av hele tiden. Hvordan får vi varslet om dette? Edit: aaaaarrrrrrrg - brukte flere forsøk bare på å poste dette!

jeg merker jeg helt har mistet lysten på å være her når jeg bare blir logget ut hele tiden og bruker 5-10 min bare på å klage å poste et innlegg:( Håper noen kan fikse det snart, men det virker ikke akkurat som det er så veldig aktive moderatorer her!:(

Jeg sendte mail til teknisk i går, ble logga ut hele tiden og fikk ikke skrivd noen ting, fikk svar i dag og nå er det ordna hos meg i alle fall. sa i fra at det var fler her som slet med det samma... 

JAA! Det her er jo heilt håpløst!!! Får ikkje til å svare på innlegg eg heller, og blir logga av rett etter eg har logga inn! ARGH!! Men har sendt mail til babyverden eg og, og håpa dei får ordna det RASKT, ellers gidde eg nok ikkje det her særlig mykje lenger!!!

Har dere automatisk pålogging..? Det kan hjelpe på å ha dette på...?

Ja har det men d hjalp ikkje, ble logga ut etter et par sekunder, konstant, men er i orden hos meg nå jaffal:)

Back
Topp