Flere som planlegger å bli gravid april-juni?

Melder meg inn her.

Satser på å bli gravid nå i april. Siden det er første pp og vi ikke har barn fra før aner jeg ikke om det vil la seg gjøre å planlegge termin, men vi prøver.

Fjernet kobberspiral i januar, og har hoppet av i svingen siden den tid.

syklus på 30-32 dager, og eggløsning 18-20 april en gang. Ingen testing/temping, her kjører vi på annenhver dag i det fruktbare vinduet. Når har dere forventet eggløsning denne mnd?

Har en syklus fra 29-44 dager (som jeg vet om til nå etter fødsel) Så fra 17 - 30.april engang forhåpentligvis:happy:
 
det skjønner jeg godt ;) jeg er litt redd for å føde 14 dager for tidlig, og dermed like før nyttår, men tradisjonelt sett har kvinner i min familie født på termin eller etter, så satser på det ordner seg. Om vi skulle bli gravid denne mnd blir det menstermin 12-14 januar. Lykke til videre til deg :bunny
Ja, man vet jo aldri... Det er ikke alt man kan planlegge. Har en søster som er født 1. januar. Jeg selv er født 1. desember. Min snart fireåring ble født fire dager før termin, så jeg tror ikke jeg kommer til å gå noe spesielt over termin iallefall. Takk for det, krysser fingrene for at det går fort da!
 
Forstår godt dere har tatt en liten pause.
Jeg hadde termin 22 desember med Desemberbarnet mitt og husker at jeg var ganske stressa av tanken på å muligens tilbringe julaften på sykehus. Det ble fødsel tidligere heldigvis.
Det skjønner jeg var litt stress, ja. Det er også mye bedre å være født tilsig på året enn seng ift skole og barnehage. Er selv desemberbarn. Fint med bursdag et stykke unna jul også egentlig, selv om januar er ganske nært det også.
 
Vi har planer om å vente til juni med å prøve igjen. Hadde det vært meg, kunne vi gjerne starta nå:D Men pga ulønna permisjon, må jeg få rett til foreldrepenger om et nytt barn skulle kommet. Også er det greit med et lite mellomrom mellom disse små også. Tror våren gjør noe med en altså, er litt våryr kanskje:hilarious::rolleyes:
 
Jeg ble visst gravid jeg ❤
 

Vedlegg

  • Snapchat-57393073.jpg
    Snapchat-57393073.jpg
    13,8 KB · Visninger: 122
9dpo i dag, tenker å ta en test i morgen! 6 mnd siden fødsel og kjenner jeg virkelig savner babymagen:sorry::love017
 
10 dpo:nailbiting::woot::excited001
 

Vedlegg

  • Snapchat-1559208638.jpg
    Snapchat-1559208638.jpg
    13,1 KB · Visninger: 70
  • Snapchat-306337161.jpg
    Snapchat-306337161.jpg
    14,1 KB · Visninger: 76
Update: De tre øverste ble tatt samme dag (10 dpo) og den nederste dagen etter (11 dpo) :woot:
8 uker etter pilleslutt og jeg har en liten spire i magen med termin januar 2022:love017
 

Vedlegg

  • Snapchat-137439178.jpg
    Snapchat-137439178.jpg
    103 KB · Visninger: 77
Tar den terminen jeg får....
 
Tar det jeg får! Fordi å planlegge når man skal bli gravid betyr ikke at kroppen er enig! Selvom super fint tid å få baby på :)
 
Back
Topp