Flere som planlegger å bli gravid april-juni?

Min datter er 12 år, så her blir det stor aldersforskjell.
Har bonus gutter på 11 og 5 også da.
Men her leker eldste og yngste best faktisk.

i min slekt har vi mange eksempler med 8-10 år mellom søsken, og i det lange løpet er det personlighet som har noe å si, ikke aldersforskjellen heldigvis
 
Sykt irriterende...!

Hatt helt regelmessig syklus siden p-pille slutt. 29 dager, med EL dag 14 eller 15. Nå sitter jeg her på cd15 og EL-testen er fremdeles negativ:wtf: hvorfor skal syklusen begynne å tulle nå???? Blehh:meh: fikk EL slim på dag 12, så vanlig utflod, og nå slim igjen. Så kommer nok snart, men veldig merkelig!
 
Sykt irriterende...!

Hatt helt regelmessig syklus siden p-pille slutt. 29 dager, med EL dag 14 eller 15. Nå sitter jeg her på cd15 og EL-testen er fremdeles negativ:wtf: hvorfor skal syklusen begynne å tulle nå???? Blehh:meh: fikk EL slim på dag 12, så vanlig utflod, og nå slim igjen. Så kommer nok snart, men veldig merkelig!
Den kommer nok snart :)
Men ja, det er både irriterende og forvirrende med el-tegn i hytt og vær.
 
Sykt irriterende...!

Hatt helt regelmessig syklus siden p-pille slutt. 29 dager, med EL dag 14 eller 15. Nå sitter jeg her på cd15 og EL-testen er fremdeles negativ:wtf: hvorfor skal syklusen begynne å tulle nå???? Blehh:meh: fikk EL slim på dag 12, så vanlig utflod, og nå slim igjen. Så kommer nok snart, men veldig merkelig!

Her føler eg alt har begynt å tulle seg etter eg begynte å tenke på bli gravid(har egentlig aldri fulgt med skikkelig men)

Fekk El på CD 20 sist og begynte å spotte allerede 7 Dpo...Spotting i 1 veke og no kom mensen skikkelig i gang..veldig rare greier...
 
Her føler eg alt har begynt å tulle seg etter eg begynte å tenke på bli gravid(har egentlig aldri fulgt med skikkelig men)

Fekk El på CD 20 sist og begynte å spotte allerede 7 Dpo...Spotting i 1 veke og no kom mensen skikkelig i gang..veldig rare greier...

Det er rart det der:wacky:

Vi prøvde i 3 PP'er, nov-jan, med kjemisk i des og januar. Likevel kom EL og mensen akkirat som den skulle både i jan, og også første "pausemnd" i feb. Jeg temper i tillegg til EL-tester for å følge med på syklusen, i dag var tempen gått ned 0.21 grad fra igår:rolleyes: så ble ikke noe EL dag 15 for å si det sånn:hilarious: sannsynligvis ikke før dag 17 nå.

Skal ta dagens første EL test her straks
 
Endelig positiv EL test på ettermiddagen idag! Så det vil si EL imorra ettermiddag sannsynligvis, for min del. Blir spennende å se hvor lang denne syklusen ender opp med å være nå som EL var minst 2 dager forsinket. Håper ikke det blir et gjentagende mønster med lengre syklus...:wtf:
 
TW. Melder meg forsiktig inn her.. MA oppdaget fredag og nå blir det piller på mandag med mindre ting starter av seg selv før den tid. Håper kroppen er klar igjen i april eller mai.. Da blir det pp7.

pp2: SA/kjemisk 5+0
pp6: MA 8+6(embryo 6+3)

Prøver på første barn..
 
TW. Melder meg forsiktig inn her.. MA oppdaget fredag og nå blir det piller på mandag med mindre ting starter av seg selv før den tid. Håper kroppen er klar igjen i april eller mai.. Da blir det pp7.

pp2: SA/kjemisk 5+0
pp6: MA 8+6(embryo 6+3)

Prøver på første barn..
Velkommen i gjengen :)

Leit å høre om både ma og sa. Håper den sitter skikkelig neste gang :Heartred
 
Vi tenkte også eeeegentlig at vi skulle satse på januar 2022 og begynne i april, men nå er det sånn at mannen har en jobb som gjør at han er borte 1-2 uker hver måned. Ønsker egentlig ikke så mye mer enn 3 år mellom de 2 siste, og jeg har trengt tiden fram til nå på å komme meg igjen etter sist gang. Så da tar vi det som det kommer, barnet er uansett ønsket og velkomment :Heartbigred
 
Melder meg inn her.

Satser på å bli gravid nå i april. Siden det er første pp og vi ikke har barn fra før aner jeg ikke om det vil la seg gjøre å planlegge termin, men vi prøver.

Fjernet kobberspiral i januar, og har hoppet av i svingen siden den tid.

syklus på 30-32 dager, og eggløsning 18-20 april en gang. Ingen testing/temping, her kjører vi på annenhver dag i det fruktbare vinduet. Når har dere forventet eggløsning denne mnd?
 
Her har vi nå en mnd pause, for hvis jeg hadde blitt gravid denne syklusen, hadde jeg hatt termin på julaften, og det kjente jeg at jeg ikke orket. Har elleres prøvd siden juli 2020 inkl en exu og en ma... så etter neste mens blir det aktiv prøving frem til det sitter. Håper på en januarbaby da!! :D
 
Melder meg inn sammen med dere jeg og :)
Hadde MA i januar uke 12+5, foster uke 9.
Enda ikke helt på plass i syklus.. har hatt en mens siden aborten og det var 3.mars.. venter enda på mens nr.2. Håper den kommer til helga.
 
Melder meg inn her.

Satser på å bli gravid nå i april. Siden det er første pp og vi ikke har barn fra før aner jeg ikke om det vil la seg gjøre å planlegge termin, men vi prøver.

Fjernet kobberspiral i januar, og har hoppet av i svingen siden den tid.

syklus på 30-32 dager, og eggløsning 18-20 april en gang. Ingen testing/temping, her kjører vi på annenhver dag i det fruktbare vinduet. Når har dere forventet eggløsning denne mnd?
velkommen i gjengen :)

Tror jeg hadde eggløsning i går :)
 
Her har vi nå en mnd pause, for hvis jeg hadde blitt gravid denne syklusen, hadde jeg hatt termin på julaften, og det kjente jeg at jeg ikke orket. Har elleres prøvd siden juli 2020 inkl en exu og en ma... så etter neste mens blir det aktiv prøving frem til det sitter. Håper på en januarbaby da!! :D

det skjønner jeg godt ;) jeg er litt redd for å føde 14 dager for tidlig, og dermed like før nyttår, men tradisjonelt sett har kvinner i min familie født på termin eller etter, så satser på det ordner seg. Om vi skulle bli gravid denne mnd blir det menstermin 12-14 januar. Lykke til videre til deg :bunny
 
Melder meg inn sammen med dere jeg og :)
Hadde MA i januar uke 12+5, foster uke 9.
Enda ikke helt på plass i syklus.. har hatt en mens siden aborten og det var 3.mars.. venter enda på mens nr.2. Håper den kommer til helga.
Velkommen i gjengen :)
håper mensen er rett rundt hjørnet sånn at du kan komme i gang med ny syklus :)
 
Her har vi nå en mnd pause, for hvis jeg hadde blitt gravid denne syklusen, hadde jeg hatt termin på julaften, og det kjente jeg at jeg ikke orket. Har elleres prøvd siden juli 2020 inkl en exu og en ma... så etter neste mens blir det aktiv prøving frem til det sitter. Håper på en januarbaby da!! :D
Forstår godt dere har tatt en liten pause.
Jeg hadde termin 22 desember med Desemberbarnet mitt og husker at jeg var ganske stressa av tanken på å muligens tilbringe julaften på sykehus. Det ble fødsel tidligere heldigvis.
 
Melder meg inn her.

Satser på å bli gravid nå i april. Siden det er første pp og vi ikke har barn fra før aner jeg ikke om det vil la seg gjøre å planlegge termin, men vi prøver.

Fjernet kobberspiral i januar, og har hoppet av i svingen siden den tid.

syklus på 30-32 dager, og eggløsning 18-20 april en gang. Ingen testing/temping, her kjører vi på annenhver dag i det fruktbare vinduet. Når har dere forventet eggløsning denne mnd?

Spennende tid i vente! Vi prøver også på første. Jeg tror mensen er på vei nå, så da gikk det ikke denne perioden. Neste eggløsning ca. 27/04, hvis syklusen er som før.. og det vet jeg ikke ☺️ Bruker eggløsningstester, så begynner med de igjen når mensen er over.
 
Venter spent på el her. I morgen er det 14.dager siden cytotec. Vi har så smått begynt aksjonering og holder nok på med det fremover. Skal ta ny gtest imrn og håper de snart er negative. Umulig å lete etter el pga hcg gir utslag på eltestene
 
Back
Topp