Flere som opplever

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
smerter bak navlen? Kjennes veldig ømt og vondt ut, nesten som en slags strekk på en måte.. Vanskeig å forklare :P Noen som vet hva dette kan være og om det er normalt?

husker jeg hadde ubehag de andre gangene jeg var gravid.. men det var fordi livmoren passerte navlen, og da ble det ubehag på insiden en liten stund, til den hadde vokst seg høyere opp ;) og livmoren er jo på nivå som navelen på enne tiden av svskapet, så virker som om det bare er det ;)

husker jeg hadde ubehag de andre gangene jeg var gravid.. men det var fordi livmoren passerte navlen, og da ble det ubehag på insiden en liten stund, til den hadde vokst seg høyere opp ;) og livmoren er jo på nivå som navelen på enne tiden av svskapet, så virker som om det bare er det ;)
Takk for svar :) Da er det sikkert bare det, håper det går over igjen for er ganske ubehagelig til tider.. alt vi gravide skal gjennom altså hehe :P

Takk for svar :) Da er det sikkert bare det, håper det går over igjen for er ganske ubehagelig til tider.. alt vi gravide skal gjennom altså hehe :p

haha ja vi går gjennom mye rart iløpet av disse 9 mnd :P hehe.. jeg har gått å tenkt og små-gruet meg til dette du beskriver, en liten stund ;) for husker jeg syns det var ubehaglig sist gang.. har ikke skjedd enda, men skjer nok snart :P

haha ja vi går gjennom mye rart iløpet av disse 9 mnd :p hehe.. jeg har gått å tenkt og små-gruet meg til dette du beskriver, en liten stund ;) for husker jeg syns det var ubehaglig sist gang.. har ikke skjedd enda, men skjer nok snart :p
hehe ja uff, er veldig ubehagelig.. merker det spesielt om jeg har gjort mye og blir sliten og f.eks om jeg har sittet lenge fremoverbøyd. Første gang jeg merket det var på lørdag etter jeg gikk gjennom noe av babytøyet etter datteren vår.. Dagen etter var det borte og idag erdet tilbake igjen... :P

hehe ja uff, er veldig ubehagelig.. merker det spesielt om jeg har gjort mye og blir sliten og f.eks om jeg har sittet lenge fremoverbøyd. Første gang jeg merket det var på lørdag etter jeg gikk gjennom noe av babytøyet etter datteren vår.. Dagen etter var det borte og idag erdet tilbake igjen... :p

ja uff.. også er det ikke bare det at man blir sliten av ting, men jeg får et sånt ubehag i hele kroppen når jeg er sliten.. og husker sist jeg var gravid, litt lenger mot slutten av graviditeten så kjentes det ut som om huden over navlen skulle skrekke opp! var såååå sårt og ømt.. fikk jo strekkmerke da, så den sprakk nesten opp :P haha..

Back
Topp