Flere som opplever

Lillemirakel

Glad i forumet
... At babyliten skal romstere oppe ved ribbeinal? :p virker som min lille ELSKER det, haha er neeesten at det gjør litt vondt, hihi :)

Ikke riktig enda, men begynner å gruve meg. Er det som meg guttungen kommer hode til å "feste" seg under ribbeina på høyre side. Det var ubehagelig :/

Ikke ved ribbena men er vilt mye aktivitet ;)

Jeg opplevde det for første gang på søndag :) Har bare kjent det mer å mer... Men jeg er litt glad for at jeg kjenner det andre plasser enn bare nede.. For hun er litt overdrevent aktiv :)

Ikke så mye enda. Foreløpig romsterer h*n bare veldig mye langt ned :p men guttungen var fæl på ribbeina.

Åh ja, ved høyre ribbein.. Det e vanvittig ømt og vondt i de nå :-/ kjenne sje direkte at han sparke i det, men det e bare veldig ømt der..

Her har det begynt og gjør vondt. Hun ligger med hodet ned, så hu sparker meg der hele tiden og presser beina sine oppi. Ikke godt

Jaa, og det gjorde storebror også når jeg var gravid med han! :S Usj, det er virkelig ubehagelig!
Og verre blir det vel! :p

Vis det blir verre, djises?? :p vondt nå jo! Noe man kan gjøre for at det skal bli mindre vondt? :)

Ja, merker mini oppi der jeg også av og til.. Føler helst at hun ligger på tvers da.. kjenner mest sparkene i sidene.. Men føler hun borrer hodet oppi ribbebeina.. ikke behagelig det heller..

Merker at jeg innimellom er øm ved ribbeina ..

Back
Topp