Flere som opplever?

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
I dag har jeg følt skikkelig  vonde stikk bak navlen som beveger seg ned og inn mot undersiden av magen før det gir seg igjen. Blir litt bekymret.. =/Flere som opplever det?

Ja, jeg og kjenner noe lignende det du beskriver. Gjorde ekstra vondt da jeg strakk meg etter noe høyt oppe på jobb tidligere idag :/ Jeg kan ikke huske om jeg kjente noe sånt sist graviditet, men jeg har både lest og hørt at det er normalt :)

Nannenoon skrev:
Ja, jeg og kjenner noe lignende det du beskriver. Gjorde ekstra vondt da jeg strakk meg etter noe høyt oppe på jobb tidligere idag :/ Jeg kan ikke huske om jeg kjente noe sånt sist graviditet, men jeg har både lest og hørt at det er normalt :)

Det var bra å høre, man tenker jo det verste med en gang. Litt roligere nå=)

Hadde det helt likens tidligere idag.. bare at det var ekstremt vondt, så måtte legge meg.. 

Drømmefangeren skrev:
Hadde det helt likens tidligere idag.. bare at det var ekstremt vondt, så måtte legge meg.. 

Merkelige greier, lurer på hva det skyldes?

Det er nok bare livmora som strekker seg og gjør plass til spirenemoticon

Har hatt det alle fire gangene. Noen ganger værre enn andre ganger. Det er livmoren som strekker på seg mener jeg. (skulle ikke tro jeg var gravid for fjerde gang, siden jeg ikke husker helt...)

Noe med ligamenter som strekkes? Jeg husker ikke helt, spør Google :)

Back
Topp