flere som opplever smerter nedentil ?

hege 89

Flørter med forumet
Heisann damer :)

Jeg er nå 35+1uker i dag, og de siste dagene har jeg fått noen veldig smertefulle tak nedentil !
Det kjenner nesten som om babyen er på vei ut der nede. Det er veldig smertefullt akkurat der og da, men så slipper det taket og alt er normalt frem til neste tak. kjennes nesten som om noen stapper en kniv oppi der! Au.. :eek:
Tror heller ikke det kynnere for de føles lissom annerledes...

Kan ikke huske slike smerter fra forje svangerskap, men kan jo hende jeg bare har fortrengt dem ;) hehe..
flere som har opplevd lignende eller vet hva det skyldes ?:anyone

Jeg har det titt og ofte, er nok bare baby som presser på noen nerver :) helt ufarlig, selvom det er ganske vondt der og da.

Jeg å har kjent en del sånn i det siste. Spesielt når jeg går kjenner jeg det liksom stikker langt nede. Men regner det bare er mini som presser på noe.
Skal til jm på mandag og tenkte å spørre henne da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan også være modning tror jeg. Akkurat nå har jeg veldig press/stikking i rumpa jeg, føles ut som han er på vei ut feil hull :-p mye rare vondter og ubehag de siste dagene, er tydelig at det går mot slutten nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Know the feeling -.- kjennes ut som det er kniver oppi der innimellom.. men går heldigvis fort bort igjen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn er det her og, helt normalt, men ikke veldig behagelig. Det er jo et tegn på at babyen presser nedover og at det nærmer seg.

Det er likedan her også, vil tro det er modning, og at bebisen er på tur ned i bekkenet;)

Sniker fra mai ;) Jeg hadde det også sånn på slutten, fyyy for en følelse! :P Men det er bare hodet som presser på noen nerver ;) Var hvertfall det for meg, for han lå så langt nede i bekkenet :) Og hos meg så gav hvertfall de smertene seg når hodet hadde festet seg :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jordmoren min fortalte at man kan få smerter ved for full blære!

Back
Topp