Flere som opplever forandring?

Lis27

Blir kjent med forumet
Jeg har vært veldig plaget med kynnere siden uke 20, og det har blitt stadig oftere og oftere. Kan ikke gjøre noe som helst uten at magen blir kjempehard. Det har ikke gjort vondt, har bare vært ubehagelig og stramt. Vondt for å puste på den måte. Har ikke hatt noen form for menssmerter under svangerskapet, men i går kveld hadde jeg skikkelig menssmerter. Lå og vrei meg på sofaen og følte lille frøkna hadde annerledes bevegelser. Lå sånn til jeg til slutt sovnet og var bedre i dag. Var så pigg at jeg har styra rundt og vasket litt i dag. Det tar jo sinnsykt lang tid, men får da gjort litt. Har prøvd å unngå å bøye meg alt for mye. Nå på slutten begynte menssmertene igjen. De er ganske slitsomme. Har tatt paracet, men det hjelper ikke. Er det fler som har det slik?

Merker litt forandring ja. Er godt tak i noen av kynnerne, og jeg har også litt menssmerter. Er vel en del av modningsprosessen :-)

Tørr ikke å spekulere i på når fødselen starter. Forrige gang følte jeg hun kom før tiden, men hun trivdes godt, og kom en uke etter termin :p

Back
Topp