Flere som opplever dette ??

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Har nesten ikke hatt symptomer dei siste 4 dagene.... Og begynner jo da å lure... Gå i fra å vere veldig trøtt, svimmel og kvalm... Til og nesten ikke kjenne noe i det hele tatt ??
Hadde litt brundt utflod i helga som var, men hadde da trent hardt fredagen... Så kan vere det. Eller kan det vere et tegn på MA??? Off, hater å vere så redd for alt.. Og vil heller ikke gå til legen igjen, siden jeg sist (6 uker) kom for det samme og fekk truet meg til tidli UL .Og da var alt bra med lille spiren (hjerteslo) Jeg har sann som jeg kan finne hjertelyden hjemme, men har ikke tørt å bruke den enda.. Siden det er min første å er bare 9+4.

Tror bare du er kommet over den første fasen:) jeg har første kvalmefri dag i dag og det var nesten litt skummelt siden jeg mistet 8+6 sist:( men kjenner jo jeg er sulten, sliten og ømme bryster enda så trøster meg med det, pluss jeg hadde blødd flere uker da jeg mistet:) tror bare vi har slike faser av forskjellige symptomer :)

tror ikke du skal engste deg no særlig, men ta kontakt med legen hvis du er bekymret, eller en jordmor... Ikke bruk doppleren, er en grunn til at leger og jordmødre ofte venter en god stund før di begynner å lete etter hjertelyden, netopp fordi mor ikke skal bli bekymret dersom man ikke finner noe..

Er vel i grunn ganske normalt at symptomer osv forsvinner litt etterhvert, netopp fordi det bare er sånn, så ikke tenk for mye på det, men ta heller en telefon til jordmor eller lege hvis du er bekymret :)

Hva sier magefølelsen din da?

Jeg skal ikke fortelle min historie men i hovedsak så endte det med at magefølelsen min var riktig.

Følg magefølelsen og stå på ditt om du velger å kontakte lege!

Magefølelse sier mye ja, den stemmer på meg sist å forhåpenligvis stemmer den nå :)

Back
Topp