Flere som opplever det?

mamma2010!

Glad i forumet
Flere som opplever at man må lixom skikkelig på do.. Men når du kommer dit så skjer det ingenting? Har blitt "lurt" flere ganger i løpet av nattan... Og er skikkelig hard i magen (sorry detaljer) så sliter skikkelig med å "få det ut" på en måte...

Detta har vært min natt/dag forresten: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18768489

har hatt det sånn ja, men ikke så ille nå mer[8D]

Er skikkelig plagsomt altså [&:]

*Litt detaljer her*:

Nummer 1 kommer hvis jeg er tålmodig (spesielt hvis jeg virkelig må), men jeg har ofte "problemer" med å få det ut. Har hatt det vanvittig mye bedre med nummer 2 etter at jeg begynte å drikke biola hver dag, men må gå oftere enn jeg er vant til...

Jeg har hverken problemer med nr 1 eller nr 2 jeg.
Noen ganger får jeg meg et skikkelig spark i blæra å da må jeg bare løpe. Rekker det heldigvis hver gang[:)]

Tisse går veldig fint. Selv om det er pes å løpe på toaletten hele tiden [&:]

Men å bæsje er det verre med.... [:'(][:'(] Er utrolig hard i magen, og jeg føler nesten at jeg noen ganger presser så hardt at jeg setter igang fødselen [&:]

Leste et sted at det blir verre med å bæsje og hyppigere å tisse når babyen har sklidd lenger ned, alt blir presset sammen!

Hadde skikkelig forstoppelse for en tid tilbake, men etter jeg begynte med jerntilskudd ble det helt omvendt. Jeg vet mange blir hardere i magen av jern, men jeg blir veldig løs... Også har jeg spist litt rosiner, druer, plommer osv og det hjelper jo også.
Har hørt at melk kan gi hard avføring, men den klarer jeg ikke å kutte ut....

Jepp da.. Sliter skikkelig..
Når jeg tisser så har jeg begynt å bli sittende en stund selvom jeg tror jeg er ferdig.. For jeg vet at det alltid kommer mer. Føler liksom at jeg aldri får tissa ferdig..

Når det gjelder nr2 så er jeg heldig om jeg får det til 2 ganger i uka.. Tror jeg må på do, men når jeg sitter der så kommer det ingenting[8|]

jeg hadde det sånn etter jeg begynte å drikke masse melk,det satt bom fast(!),men nå får jeg i meg ca 2ss linfrø hver dag å det holder magen i gang,merker jeg at det begynner å gå litt tregere tar jeg bare litt mer linfrø :)

Back
Topp