Flere som mister symptomer?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Murringene er helt borte! Merker ikke den følelsen jeg får når en bukse klemmer på magen som gjør meg litt dårlig. Får litt mensensmerte-tak iblant og litt øm i korsryggen. Kan ikke dette også være tegn på SA? Blør ingenting.

Flere som mister symptomer?
 
Jeg har nesten ingen symptomer, men det er nok helt normalt! :)
 
Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid denne måneden for jeg hadde knapt symtomer. Nå har jeg kun litt murringer i ny og ne. Tror det et helt normalt:) Du er jo ikke så veldig langt på vei?
 
Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid denne måneden for jeg hadde knapt symtomer. Nå har jeg kun litt murringer i ny og ne. Tror det et helt normalt:) Du er jo ikke så veldig langt på vei?
Men jeg hadde masse murringer og stikninger og nå er alt stilt. Er 5+4. Det kan jo gå litt av og på, men føler meg såå sårbar! Skal ringe legen i morgen og spørre hva resultatet på hcg- blodprøven viste for et par dager siden. :) Det hadde vært såå kjipt å finne et døds embryo på 5 uker på ultralyd i uke 8.
 
Det er like normalt å ha symptomer som å ikke ha noen.
Står veldig mye fin info på BV gravid appen. :)
 
Plutselig har jeg mistet både den syke utfloden og alt av følelser i magen. Frister å ta en test til om et par dager!
 
Back
Topp