Flere som mister hår?

Skogkløver

Forelsket i forumet
Herregud! I dette tempoet kommer jeg til å være skallet innen fødselen :(
Noen gode tips til hvordan jeg kan minke hårtapet litt? Har stoppet og vaske håret hver dag, vasker nå annenhver. Ser ikke ut til å hjelpe noe særlig :/
 
Jeg opplevde å få mer hår under forrige graviditet, hadde kjempe fint, tykt hår før jeg mistet alt pluss litt til etter fødsel. Kanskje det snur med deg også ☺
 
Jepp, røyter noe sinnssykt. Gjorde det samme med storebror og ingenting som hjalp dessverre. Ble litt bedre etter hvert men røytet konstant, først nå 2 år etter fødsel at det begynner å tykkne igjen.
 
Jeg mister i dungevis :( Men husker fra sist at det snur (husker ikke helt når) og resten av graviditeten mistet jeg nesten ikke et hårstrå. Før det begynner igjen når baby er ca 3 mnd. Da detter det av mengdevis av gangen :eek:
 
Jeg har det omvendt! Mister ikke et hårstrå for tiden! Mener å huske at jeg mistet en del etter fødselen sist, men jeg har mye å ta av....
 
Jeg har mistet mye hår det siste halve året og begynte å ta B vitaminer. Ser ut som om det begynner å hjelpe nå.
 
B-vitaminer er min redning. HÅPER DET FUNKER Ligger en haug med hår etter hver dusj.
 
Nisim shampo, halleluja !! :)
 
Røyter alltid helt enormt mye, så har ikke merket noen forskjell. Håper jeg slipper å røyte ENDA mer. :) Men føler hår på resten av kroppen plutselig vokser mye fortere. Er det vanlig at graviditetshormoner påvirker hårvekst/håravfall? Jeg har tidligere tatt laserbehandling av armhulene, men nå skulle man trodd jeg aldri hadde tatt det. Jeg synes hår klør sånn, så jeg gruer meg til magen er så stor at jeg ikke kan barbere leggene lenger. Og evt. ikke får klødd meg lenger heller.
 
Jeg mistet nesten alt håret mitt etter aborten i sommer, ente med å klippe av masssseee hår. Tar nå b-vitaminer og synes det hjelper.

Hverdag jeg vasket håret satt jeg med halvparten i hånda..
 
Å så jeg håper det snur med meg også! :) det kan ha en sammenheng med at jeg har gått ned noen kg siden positiv test. Jeg niste enormt med hår sist jeg gikk ned. Venter spent på at det snur. Kanskje jeg skal spørre legen om B vitaminer ;)
 
Røyter alltid helt enormt mye, så har ikke merket noen forskjell. Håper jeg slipper å røyte ENDA mer. :) Men føler hår på resten av kroppen plutselig vokser mye fortere. Er det vanlig at graviditetshormoner påvirker hårvekst/håravfall? Jeg har tidligere tatt laserbehandling av armhulene, men nå skulle man trodd jeg aldri hadde tatt det. Jeg synes hår klør sånn, så jeg gruer meg til magen er så stor at jeg ikke kan barbere leggene lenger. Og evt. ikke får klødd meg lenger heller.
Når jeg gikk med storebror stoppet hårveksten på leggene helt her. Tror jeg barberte de 2 ganger bare helt i starten, det trengtes liksom ikke mer. Det var veldig deilig!
 
Mister alt for mye, bør vel kjøpe en skikkelig kur nå i vinter, stakkars håret med disse hormonene og kulde.
 
Røyta noe sinnsykt for inntil kanskje en mnd siden. Nå er det nesten ingenting. Røyta ikke noe særlig sist graviditet, men tok det igjen noe mnd etterpå :p Lekkert må jeg si.
 
jeg mister SYKT mye hår. b12 kan hjelpe på det.
 
Back
Topp