Flere som mister hår?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
De andre gangene har jeg mista hår en stund etter fødsel... men ikke i svangerskapet:( Noen som har tips og råd?

Ingen tips og råd, dessverre.. Men jeg har mistet hår siden starten.. Er 15 uker nå. Førstegangsfødende. Legen sier at det er hormoner og ikke stort å gjøre med... :(

Sist gang mistet eg omtrentlig ikke hår gjennom svangerskapet - og så masse masse i tiden etterpå (så ut som en skabbet katt og ikke pent å miste så mye hår på en gang!). denne gangen mister eg litt hår nå underveis, litt mindre enn vanlig. Tror ikke det er så mye å gjøre med det :(

Jeg mistet ikke noe hår i forrige svangerskap, begynte å miste da babyen min var ca tre mnd. Nå mister jeg masse hår og jeg er 17 uker på vei. Jeg trøster meg med at det vokser ut igjen :-)

Ja det vokser ut igjen og det er mye å ta av, det er bare det at eg stort sett går i sorte klær og nå er det lange lyse hår overalt;(

jeg har fått tynnere hår!!! Jeg klippet mitt o går og ble kjempefornøyd.
Hadde hår ned forbi puppene, men siden det ble så tynt og trist er det klippet skulderlangt nå. Ser myyyye bedre ut!!

Ikke mistet noe, men vet det skyldes hormoner. Krøller kan bli rette også pga. det! ;)

Mistet mye i starten av forrige svangerskap, men denne gangen tror jeg jeg har mistet tre hårstrå til sammen :p
gav seg litt uti svangerskapet sist, og så mistet jeg ingenting før lille var ca 3 mnd. Sikkert hormoner :)

Mister noe ja... Og siden håret mitt vokser i bredden så syns eg det egentlig er helt greit ;)

Men forstår de som har veldig tynt å fint hår fra før av, kan ikke være så kjekt da :/

Mister en del hår nå ja. Frisøren min sa det finnes midler mot det hvis det skulle skje, så jeg spurte ikke hvilke midler. Men det skal jeg jammen undersøke. Men virker som alt jeg mister på hodet får jeg igjen på magen, herregud så mye hår jeg har fått under og rundt navelen... :P

Back
Topp