Flere som mistenker tvillinger??

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Synes jeg har så stor mage og sterke symptomer....!!

Noen med tvillinger fra før?

Begynner å få litt panikk for de nå ja:/ har aldri vør så dårli før :/ så frykter nesten at de er to der:/ men skal på tidlig ul på onsdag så får nå se ;)

Har lite syntomer, så om det avgjør så tviler jeg sterkt på det, selv om magen er stor, full av luft da:p har ikke noen tvillinger i min familie, men har på svigers sin:) hadde vært koselig, men sikkert tøft som førstegangs:p gleder meg til første time på torsdag:)

Jepp,jeg lurer litt på om at det ikke er 2 inni hulen ;) Mest for di jeg alt testa positivt så tidlig og lenge før ikm.

Her ER det tvillinger i familien,mest på farsiden da,og jeg har hørt at det kommer oftest fra morssiden om det skal være snakk om arvelighet..men men ;)

off, e inne på tanken.... siden eg fekk så sinsykt sterke test 3-4 dagar før ikm..... men krysse fingrane for at eg har møkje hcg i kroppen fordi d e jenta helle... hehe :p

Jeg er tvilling og vil presisere at man kan arve tvillinggenene fra faren sin! Men det spiller ingen rolle om det er mye tvillinger i mannen din sin familie! Man arver det å slippe flere egg i samme syklus! Så toeggede tvillinger er altså arvelig, mens eneggede er tilfeldigheter

Oida ;) jaja,det vil vise seg da. Min far er tvilling og hans mor er tvilling .. Men e sikkert bare en der :p

Jeg testet positivt først på IKM-dagen, og har ingen symptomer bortsett fra ømme bryst og litt uggenhet i kroppen.
Ultralyden viste meg at det var to store fostersekker, men bare et embryo.. Har stor og luftig mage, that's it. Sååå..

Jeg må innrømme at jeg er litt redd for det der... Har ingen grunn til å mistenke det egentlig men er trilling selv så tanken om flerlinger ligger der og lurer... Men er ikke noe mer i familien da, mamma kaller oss et "arbeidsuhell" :laughing002 Huff, venter bare på alle kommentarene om det når folk finner ut jeg er gravid!

Blir spennende å se om noen av dere har flerlinger i magehuset da :) Jeg tror nok bare jeg har 1... :) But you never know ;)

Synes det murrer så mye hele tiden. Føles som det jobbes på høyt nivå i magen! Kvalm hele døgnet. Svære bryster har jeg fått også. Men man blir sikkert litt større andre gang i motsetning til første gang jeg gikk gravid!

jeg tror og håper det bare er 1 der inne ;) kan ikke tenke meg på hvordan det skal være å få 2 små itillegg til han vi har, det er sikkert dobbel lykke :D men også dobbelt så mye å gjøre hehe :P

Synes det murrer så mye hele tiden. Føles som det jobbes på høyt nivå i magen! Kvalm hele døgnet. Svære bryster har jeg fått også. Men man blir sikkert litt større andre gang i motsetning til første gang jeg gikk gravid!

åååh,syns det strekkes sånn i lysken eg....og vondt i korsryggen og fremme i skambeinet...litt typisk bekkenaktigeetellerannet? vel vel..litt tidlig syns jeg,så det blir spennende ;)

Jeg håper inderlig at det bare er en inni der.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

trur alle går å kjenner litt på den følelsen. tenk hvis liksom... trur kanskje 1 av jentene her inne får tvillinger, max 2 ;)

Nesten så jeg tror det er flere. Har fått stor mage. Fortalte svigers om spiren i går. svigemor begynte å le å sa at det hadde de skjønt. Du har begynt å få mage. Er 6+3.

Nesten så jeg tror det er flere. Har fått stor mage. Fortalte svigers om spiren i går. svigemor begynte å le å sa at det hadde de skjønt. Du har begynt å få mage. Er 6+3.

Haha var så redd for at svigers skulle nevne mage at jeg startet med å si at i septeeeember blir dere besteforeldre:p har ikke tolmodighet til å få høre ja det har jeg sett alt:p

Jeg hadde :) men på ul var det bare en liten spire og han leta etter flere :) og han var helt sikker på at det bare var 1 der inne :P

Haha bra det ikke er bare meg. Hun slutta å le da jeg sa at jeg kun var 6 uker. Hehe

Back
Topp