Flere som merker magen om morgenen?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hver morgen eg våkner tar eg ubevisst på magen,og den er skam hard. Det er så deiligt og kjenne at den vokser :)
Fler som har hard mage om morgenen?

Her er det bare luft :P

Jeg har også lagt merke til hard mage den siste uken...Husker det fra sist også-

Magen er ikke så hard, men det er allerede synlig mage på morgenen (og større på kvelden), så jeg tar meg i å ligge å kjenne på magen etter spark. Den tiden der man kan våkne opp til spark er så koselig.

Ja, den står masse ut den :) Digger å kjenne på den om morran, hehe!!
Men den holder seg sånn utover dagen også da, så den har nok kommet for å bli nå :)

ja min er også veldig hard på morgenen og har en småskjeiv kul rettunder navlen

Her også er magen hard om morgenen og kulen er hele døgnet, forsatt plaget med luft men ikke utseende messig! ;-)

Her er det bar luft :(
Men den begynner å komme sikkelig over skambenet så kjenner vell at den blir hard om noen uker nå :)

Jeg har veldig hard mage på kvelden, så da ligger jeg alltid å kjenner på den :)) Har ikke tenkt over om den er det på mårningen, men sikkert ikke noe spes, siden jeg nettopp ikke har tenkt over det ;)

Jaaaaa

Jeg har  bare blitt litt småfeit. (kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg har skikkelig god appetitt for tiden...) ;)Gleder meg til babymagen kommer :)

Back
Topp