Flere som merker hormonforandringene?

Isol

Elsker forumet
VIP
Rundt mensen har jeg pleid å få 1-3 kviser på haken, men de går like fort bort igjen. Nå har jeg MASSE kviser på ryggen (æsj!), får sjokk hver gang jeg ser meg i speilet etter jeg har dusjet. I tillegg har jeg fått en del i ansiktet, føler meg jo bare ekkel :/

Flere som har det sånn eller opplever hormonene på andre måter?

Kan vel trygt melde meg på her jeg og ;)
Har faktisk sluppet å ha veldig mange i ansiktet enda, men de som har vært syns godt for å si det sånn....
Men du er ikke alene... ;)

Tro meg, har det AKKURAT som deg Helt JÆVLIG! Pleier å gå på medisin mot huden til vanlig, men nå kan jeg ikke pga graviditet. Se rikke ut i ansikt, rygg og skuldre=((( Mareritt! Pluss skal gifte meg neste Lørdag og har tubekjole....Najs...NOT! Prøver å smøre meg med Bruilidine og Basiron, men neida...

Har fått litt mere kviser enn vanlig ja, ikke så mye i ansiktet men på lårene faktisk :)

Ja er litt lei meg for det på den dagen=( Har jo selvsagt sløret som dekker ryggen...Men ellers har jeg ikke noe sjal eller noe..Får se hva lurt jeg finner på men kan du låne de den dagen sier jeg TAKK til det;)

Like uren hud som en 13åring jo!!:-/ Aldri vært plaget med kviser, tror ikke jeg hadde det i forrige svangerskap heller..

Er ikke plaget så veldig med kviser, men har fått ubeleilige hårvekster, blant annet på magen. Ikke kult! 

Har fått en del uren hud i ansiktet ja også har jeg fått noe kviselignende greier på brystet. Ikke akkurat pent nei. Blæh

hehe... M2!!!!!! Ansiktet og brystet.... Har aldri hatt kviser før. Men tåler det;)

Jeg er ikke så veldig plaget med kviser denne gangen heldigvis :) Men når tårene spruter til Teddybjørnens-vise av Alf Prøysen, da er det litt vel mye hormoner inni bildet mener jeg...

Ikke noen kviser enda denne gangen, men er veldig emosjonell og har en trang til å spise surt godteri...

Sliter med kviser eg o, ansikt..brystet.. ja litt overalt:-/ Heldigvis er det for en god grunn alt dette komme:-) Sliter o med humørsvigninger, typen får... hvis han trykker på de rette knappene, ALL SINNE, men er jeg alene ser på tv.. rydder.. kan TÅRENE komme helt ut av det blåemoticon . Utenom det kommer hodepine nå og då.

Så lenge baby`en lever, trives, så gjør det meg ingenting at kroppen får gjennomgåemoticon .

Back
Topp