Flere som merker at småtrollene

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Våres nærmer seg 2 år?
Her har 2 trassen startet for fult! :P
Virkelig fått personlighet og vil gjerne fortelle alle i familien hvor skapet skal stå! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

begynner å merke det ja :)
har flere turer på gulvet for eksempel :p
men forbedrer meg på at det blir mye verre :p

Åh ja, han virker nærmest besatt noen ganger :P Alt flyger veggimellom og han slenger seg ofte på gulvet og hyler kun fordi han ikke får lov å klatre på nattbordet og skru på lyset. Han har sterk vilje om natta også, kaster seg ned i senga om feil person kommer inn (les:mamma som er strengere enn pappa), og da blir han illsint. trøster meg med at det er en fase som alt annet i livet dems :)

Merker det godt ja :p Skulle tro hele verden gikk i grus :p Men men... Det er vel noe de må igjennom ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åjada, det merkes her og...Går heldigvis fort over etter han har satt i gang :P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Å ja. Her er den også. Verden går nesten under om snuppa ikke får gjøre alt som hun vil :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

Oh yeah...hyyyyyler i høye oktaver og klorer og slår om han blir grensesatt til tider..

Hehe ja:p hadde en episode på en butikk her en dag. Det var ei snuppe som ike skulle være med hjem. Kasta seg på bakken og gråt sine modige tårer, hylte alt hun kunne. Skikkelig herlig når mammaen bar 2 TUNGE poser, det regnet og måtte få med snuppa på den andre;) morsomt nå da..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, faktisk ikke. Det er lite trass her for tiden og når det skjer så går det over fort.

Her har viljen vært sterk lenge allerede, kaster seg ned på gulvet og hyler og skriker. Kaster gjerne ting også når hun blir sint.

Glemte å.skrive at hvis blikk kunne drepe hadde vi vært døde flere ganger om dagen :-P
Og det hadde de vært i bhg og :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

huff ja, her trasses det for fult, og er rasende om hun ikke får det som hun vil, og kaster ting vegg i mellom...... hjelpe og trøste meg hvordan skal tida framover bli :p

Back
Topp