Flere som maser etter flere søsken?

Sfidante

Glad i forumet
Junilykke2018
Allerede uken etter at lillesøster ble født begynte storebror (5 år) å fable om flere søsken. Han skulle først ha tvillinggutter, så tvillingjenter og så tvillinger av hvert kjønn.

Jeg tenkte at dette går over, at det var søtt, men nå har han funnet ut hva p-pillen gjør og blir lei seg/snurt hver gang han ser meg ta den :laughing002 "hvorfor tar du den? Når skal vi ha ny baby?"

Det er så søtt, og jeg har aldri hørt om noe sånt før. Er det flere som ikke er sjalu og lei av småsøsken som ødelegger duplo osv?
 
Allerede uken etter at lillesøster ble født begynte storebror (5 år) å fable om flere søsken. Han skulle først ha tvillinggutter, så tvillingjenter og så tvillinger av hvert kjønn.

Jeg tenkte at dette går over, at det var søtt, men nå har han funnet ut hva p-pillen gjør og blir lei seg/snurt hver gang han ser meg ta den :laughing002 "hvorfor tar du den? Når skal vi ha ny baby?"

Det er så søtt, og jeg har aldri hørt om noe sånt før. Er det flere som ikke er sjalu og lei av småsøsken som ødelegger duplo osv?

Femåringen her elsker lillesøster over alt på jord, og bryr seg stort sett fint lite om hun ødelegger, men tipper det kommer når lillesøster kan leke med de tingene eldste leker med nå.

Mas om flere søsken har vi ikke, men det kan være at det er fordi vi har sagt at det ikke blir noe, helt siden jeg var gravid. Hun husker hvordan svangerskapet var.
 
Så utrolig søtt da :p

Her har det ikke kommet noe enda fra dem små.
Dem store er endelig fornøyd :D
Og det er jeg også :)
 
Ja, de lurer på om jeg har baby i magen men så har jeg vært gravid 3 ganger på 4 år, så det er igrunn ikke så rart de tror det. De sier de vil ha en baby til, men vi er ferdige❤️
 
Så herlig!!! Her tulla vi med fleire søsken, storesøstrene fikk nesten panikk!!
 
Eldste her snakker mye om flere søsken. Vil helst ha 5 til :p
Hun vet vi ønsker oss ett barn til :)
 
Back
Topp