Flere som må sove med bh?

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Jeg har så vondt i balkongen for tiden! Det blir bare værre og værre for hver dag, og nå har jeg begynt å ha sportsbh på om natten. Det er så vondt at jeg klarer ikke å snu meg rundt i sengen om jeg ikke bruker bh. Og i dusjen kan jeg ikke bøye meg uten å holde de fast.
Kjøre over fartsdumper er et mareritt! Ja, ja det er vel bare et tegn på at noe vokser og trives i magen min?

Hehe, må bare le litt :) Jeg har også ømme pupper, men ikke fult så gale da. Noen dager er verre enn andre. Men pleier å kjenne etter av og til at de enda er ømme, siden jeg ikke har så mange andre symptomer. Så lenge de er ømme tenker jeg alt er bra og er fornøyd med det :)

Mine pupper er ikke ømme, de... :S Men de føles derimot ganske tunge, så jeg sover med sports-BH jeg og!

Hehe, jeg har det på samme måte:P Jeg har sovet med sports-BH siden uke 4. Og det er virkelig ille om natta, jeg våkner av at det er vondt når jeg snur meg!

Ja, og bare dynetrekket stryker forsiktig over brystvortene begynner jeg nesten å gråte! Mannen vet at jeg elsker at han leker med brystene mine, men nå er de off limit!

Gleder meg til andre tri, da roer ting seg litt ned ;)

Fy søren så vonde de her om dagen! Bare noen ser på de, så skriker jeg nesten til, hehe. Og oppi det hele så har jeg selvfølgelig fått en megakvise på den ene brystvorta (er det mulig?! Trodde ikke det gikk ann). Gjett hvem som absolutt måtte klemme på den, mens jeg sov?!  AU!

AU Milan89! Det hørtes ikke godt ut!
De er også helt enorme her! Og jeg har en hund som elsker å gå på meg. Uansett hvor jeg sitter eller ligger, så trasker hun over meg. Og 20 kg hund på ømme pupper er IKKE godt!

Det kan jeg tenke meg er ubehagelig! Heldigvis går ikke tispa mi akkurat der (kanskje hun skjønner at man skal holde seg unna bryster, etter å akkurat hatt ni valper hengende etter sine åtte patter, hehe), men hun har vane for å legge seg mitt over føttene mine når jeg sover. Og det er stress og panikk når man merker at man ikke får beveget beina, og man ligger bom fast, og bikkja ikke gidder å flytte på seg :P

Hi hi, samme gjør min :) Og hun har fått slikkekick! Vet ikke om det er for di jeg er gravid, men hun slikker på meg konstant! Hele tiden om hun kan finne hud. Litt irriterende, men de er nå søte da :)

Back
Topp