Flere som må slutte med snus??

En tråd i 'Mars 2020' startet av Budeia89, 29 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Budeia89 Betatt av forumet Marsboere 2020

Flere her som er inne i en brå (og kanskje litt overraskende:hilarious: snusslutt?? Skal faktisk innrømme at jeg synes det er skikkelig dritt, men gjør det jo selvfølgelig og vet at det blir bedre. Men noen som har noen gode tips for å gjøre det enklere??

• Liker Liker x 3
  2. Solsikkefrø Flørter med forumet

Jeg gjorde det så fort jeg fikk positiv test. Å det er no dritt ja :wtf: hehe.. holdt meg unna en uke nå, og syns det forsovit går bedre når jeg minner meg selv på babyen.. da går det liksom over! :notworthy ellers fins det onico da. Plantebasert uten nikotin og tobakk som kan hjelpe. Følelsen av å ha noe der :p
    Lykke til :)

3. Budeia89 Betatt av forumet Marsboere 2020

Vi er flinke:smug: Kjøpte meg onico istad, hjelper veldig å bare ha noe der. Uff, men vi er på bilferie i tillegg, så får mye tid til å tenke over at jeg ikke kan snuse:hilarious:

4. Vic123 Flørter med forumet

Huff, ja det er ikke lett. Men med andre ting å fokusere på + onico så går det nok greit både for meg selv og dere andre :)

• Liker Liker x 1
  5. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Anbefaler å videreføre behovet til noe annet. Har dere lyst på snus så drikk et glass vann f.eks, da slår man to fluer i en smekk :p

• Nyttig Nyttig x 1
  6. Engodnrto Glad i forumet Maiblomstene 2017 Marsboere 2020 Sommerfuglene 2017 Februarbarna 2020

Måtte også slutte å snuse nå, og merker det utrolig på humøret! Tror det er for tidlig til å kunne skylde på hormonene helt enda.. haha

• Liker Liker x 1
  7. Solsikkefrø Flørter med forumet

Vi er flere som sliter med humøret
    :p stakkars mannen min sier jeg bare.. hehe :taunt014

8. Tusseladd Flørter med forumet Marsboere 2020

Ja:( Altså, det er absolutt verdt det. Men nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke sluttet før. :dead:Det å gå fra 6 bokser i uken til ingenting er et mareritt. Og så kan jeg ikke bøtte nedpå med koffein og sukker for å dekke over suget heller

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Budeia89 Betatt av forumet Marsboere 2020

Haha, vi er i akkurat samme båt vi da:hilarious: grusomt, men veldig verdt det:hungover::)

10. Aling Flørter med forumet Marsboere 2020

Ja, jeg har også sluttet:( Med første syntes jeg det gikk kjempe fint og over all forventning, men denne gang er det skikkelig dritt. Likevel er det selvsagt verdt det:Heartred

Ingen gode tips for å gjøre det enklere dessverre. Jeg bruker litt Onico, men syntes ikke det gir helt den effekten jeg ønsker:rolleyes:

11. Moderator Astrid Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Dere er flinke jenter, dette klarer dere! :)

• Liker Liker x 2
  12. Bennii Flørter med forumet

Vil bare si at dere er kjempe flinke som slutter! Jeg sluttet å snuse selv for 6 år siden. De første ukene var verst. Det hjelper sikkert litt på motivasjonen at man bærer en liten spire inni seg!

13. Budeia89 Betatt av forumet Marsboere 2020

Ja! Har jo virkelig ikke lyst til å snuse når jeg vet at lille i magen kan ta skade av det<3 Men dritt er det jo uansett de første ukene:hungover:

14. Katch Glad i forumet Desemberlykke 2018

Brukte 1-2bokser om dagen. Var helt jævlig. Sluttet 2 mnd før graviditet. Første ukene var verst fysisk. Sov elendig, hodepine og var ikke akkurat trivelig. Brukte onico til kvalmen kom for fullt. Blir kvalm bare av tanken. Å ha noe i munnen, og være i aktivitet var det eneste som hjalp. Psykisk er jeg fortsatt sugen etter 1,5 år og kommer kanskje alltid til å være det. Men selvsagt verdt det.

• Liker Liker x 1
  15. Ramp3n Glad i forumet

Jobber iherdig med meg selv hver eneste dag nå etter jeg fant ut jeg var gravid.. Det er veldig hardt :(

16. LilleMy2020 Glad i forumet Marsboere 2020

Oja, hehe, godt å se at man er ikke aleine med den plagen! :hilarious:
    Kjøper kikk up white for å ha noe under leppen... men må si at det er dritt når samboer snuser! :wtf:

17. Vic123 Flørter med forumet

Sliter veldig med å slutte denne gangen. Sist sluttet jeg med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på snusen.

18. Skrulletulla Gift med forumet

Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, i morgen begynner mitt nye snusfrie liv, jeg gleder meg faktisk! Endelig en god grunn til å slutte (tror ikke jeg hadde klart det om jeg ikke ble gravid) nå er det liksom ikke et alternativ. Men vet ikke hvordan det blir da, håper det går bra :)

19. Bkno4606792 Første møte med forumet

Hei. Du burde unngå kick up white under graviditet, da den inneholder ginseng. Prøv heller å bruke Onico, den er helt trygg :) Lykke til.

20. *Ruger på nr 2* Mor til gutt født 2011

Sluttet med det samme vi begynte prøvingen:) er alltid værst i begynnelsen.. både jeg og mannen sluttet :) glad jeg slipper å skulle ha hormoner oppå snus sug hvis jeg hadde sluttet nå

Del denne siden