Flere som må bruke mammabukser allerede?

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Stønn... Trodde virkelig ikke jeg skulle finne fram mammabuksene i uke 7! Flere som døøør av at det strammer seg på magen?

Ikke mammabukser enda, men kan kun gå i "aladdin"bukser. Løse og gode ;)

Ikke mammabukser, men det går mest i tights og løse bukser for tiden. Trange jeans er bare ubehagelig. ikke at jeg har fått noe mage så tidelig, men jeg eser opp som en balong bare jeg spiser et knekkebrød..

Jeg har begynt med mammabukser! Alt annet er kjempe ubehagelig! Men jeg er ingen tights/strømpebukse type heller da :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg vurderer mammabukser nå. Ellers prøver jeg tights, skjørt og løse/store topper. Hjemme går jeg kun i joggebukse;-)

Jeg bruker mammatights også strikk i livet på jeansene mine ;)

Eg har en mammabukse, bruker ellers mine vanlige bukser ;) men dei så e høge på livet syns eg strame litt over magen :(

Stønn... Trodde virkelig ikke jeg skulle finne fram mammabuksene i uke 7! Flere som døøør av at det strammer seg på magen?
Strammer veldig ja, men jeg prøver fortsatt å skjule den voksende magen (den er stoooor allerede, men er nok bare oppblåst) så jeg tar på meg de vanlige buksene enda. Syns magen viser bedre i mammabukser!

Det strammer i vei, men om det skyldes minien eller hyttehelg med svigers (les: kilovis med smågodt, all mat stekt i ekte smør, seterrømme og bacon) er ikke godt å si.... :p Det siste er vel mest sannsynlig....

Ikke enda men drøjer nokk ikke så lenge denne gangen ;)

Skulle egentlig ha begynt med det ja, men holder meg til tights og løse bukser enda. Har kjøpt meg en ny mammabukse forrige uke, men synes at magen blir mer framtredende i den, så må nok vente med mammabukser til etter uke 12.

Jepp må bare få kjøpt meg det xD heiv de første da jeg egentlig ikke var o stand til å få flere barn men det tok jeg feil gitt :P

Joggebukser vanlige bukser strammer VELDIG.

Termin 8 Juni 2014

Ikke lett å gå gravid nei:D Var å så etter flere bukser i dag, men er bare store str igjen :( ikke lett å finne ut hva jeg skal gå m på jobb om dagen, gitt..:p

Strammer i vei, så her er det tights! Har fått en mammajoggebukse hos ei venninne, og den blir flittig brukt på ettermiddagene!:)

Back
Topp