Flere som leser Snøsøsteren?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg leser den for de 2 yngste, et kapittel hver kveld.
Må si jeg begynner å bli spendt på hvordan dette slutter.

Hvem er egentlig den gamle mannen og hvem er Hedvig - og er hun i det hele tatt virkelig?

Er så fristende å bare sette seg ned å lese resten av boken nå i kveld, men det kommer jeg ikke til å gjøre..

Har en rar følelse
 
Vi leser også hver kveld.

Jeg og 6 åringen har en følelse av at Hedvig er en engel på et eller annet vis, som kanskje har kommet for å minne ham på at julen er en magisk tid selv om man sørger.

Jeg lurer også veldig på den gamle mannen, om han kanskje er/var faren til Hedvig?
 
Jeg leser den for min datter på 5 år, hver dag en kapittel. Hun synes boka er interessant og spennende. Men... jeg må innrømme at jeg leste hele boka (for meg selv) en kveld fordi ble så nysgjerrig, skal ikke fortelle noe til dere for ikke å ødelegge spenningen hehe. Kan si bare at den er en veldig god og rørende bok.
 
Jeg har boka, men ikke lest den. Eldste er litt for liten enda, så vi må spare den til neste jul. Men gleder meg til å lese den ut i fra det dere skriver her.
 
Vi leser også hver kveld.

Jeg og 6 åringen har en følelse av at Hedvig er en engel på et eller annet vis, som kanskje har kommet for å minne ham på at julen er en magisk tid selv om man sørger.

Jeg lurer også veldig på den gamle mannen, om han kanskje er/var faren til Hedvig?
Vi leser også hver kveld.

Jeg og 6 åringen har en følelse av at Hedvig er en engel på et eller annet vis, som kanskje har kommet for å minne ham på at julen er en magisk tid selv om man sørger.

Jeg lurer også veldig på den gamle mannen, om han kanskje er/var faren til Hedvig?
Jeg lurer på om den gamle mannen kanskje kan være broren til Hedvig.
En som muligens kan skjønne hvordan familien til Julian har det siden han har vært der selv, og kan hjelpe med å få julen tilbake..

I tillegg snakket Hedvig om at broren hennes var så flink til å tegne, og det er jo den gamle mannen også
 
Last edited:
Leser den til eldste! Blir spennande å bli ferdig :D
 
Back
Topp