Flere som leeeeengter etter uke 12?

Tullhønsa

Flørter med forumet
Føler at man ikke kan være helt hundre prosent, også vil man ikke være pessimistisk - for det går jo bra sant! men i tillfelle.. uff, så kjedelig denne usikkerheten er da! Og det er jo UMULIG å ikke tenke på det..

Ååh, er 7+3 idag og synes det virker som en eeeeeevighet til uke 12 gitt....

Leeenge igjen ja. Men når jeg tenker etter så har jo disse 8 ukene gått relativt fort :)

er 9 fullgåtte uker i morgen..men uke 12 er sooo far away...:S...

Gleder meg til å få brev i posten med ultralyddato..da kan jeg glede meg til det :D

7+5 idag jeg... er litt enig om at det er leeenge til man er ferdig med første trimester..
selv prøver jeg bare å slappe av å nyte dette jeg... før vi vet ordet av det er ungen kommet ut og skal starte på skolen... ohwææææ

Ja noe så inderlig!!!!! Er 8+0 idag, og er 12 uker først 24. mars! Er jo en hel måned til [:@]

Men begynte å spy idag tidlig da, så det er vel et tegn på at alt er bra med utviklingen [:)]

Jaaaaa...det må jeg si!! hÅper kvalmen og trøttheten forsvinner mirakuløst da altså!! Jeg er 9+1 i dag!! DIsse ukene har gått fort selv om jeg har vært sykmeldt i 4 av dem[8D]... selve dagene går ikke fort...men helt utrolig å tenke på at det er 5 uker siden jeg stod med den førse positive graviditets testen[:)]

Ja disse ukene er bare helt forferdelig.. Er 6+0 idag så kjenner at det tærer masse på kreftene det å bekymre seg hele tiden.. Prøver å ikke tenke på det men det er tusanmeg ikke lett assa[&:] Så føler det blir noen 6 laaaange uker.. Skal til legen 11/03, så får håpe han kan roe meg ned litt på en eller annen måte.... *sukk*

JAAAAA! Men prøver å ikke tenke på det, heller fokusere på å nå uke for uke. Er 8 uker i dag:)) og det er jo kjempe pluss at jeg har kommet meg dit[:)] ser frem til hver onsdag fremover, og håper alt går bra[:)] men syns det går sakte ja....

I første omgang lengter jeg etter 9+5... for da er neste kontroll, denne gangen med ul! Hvis vi får se et bankende hjerte og legen er fornøyd blir jeg nok litt beroliget allerede da[:)]. Gruer og gleder meg!

JAAAA!

ORIGINAL: *lovely*

JAAAA!

JA!
Men aller mest leeeengter jeg etter UL! 16 dager igjen.

Jeg lengter veldig.  1 trimester er det verste trimesteret etter min mening. Så mye bekymring og redsel for at noe skal gå galt. Men "bare" 7 uker igjen nå, og snart på tide å fortelle familie og de nærmeste venninnene om skatten i magen

Akkurat nå lengter jeg bare etter at kvalmen skal forsvinne.

Nei, ikke til uke 12 akkurat  - for den grensa betyr ikke noe for meg igrunn. Men lengter etter å føle meg gravid og ikke bare fat da [8|]

ORIGINAL: Icicle

Jeg lengter veldig.  1 trimester er det verste trimesteret etter min mening. Så mye bekymring og redsel for at noe skal gå galt. Men "bare" 7 uker igjen nå, og snart på tide å fortelle familie og de nærmeste venninnene om skatten i magen

Sign...

Back
Topp