Tenkte å lage sviskemos og saft til grøten og noe fruktpure
Mamma til en prinsesse ♡
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er der rosinene er her hvertfall kan legge ut oppskrift på sviskemos/saft og frukt pure med pæreTenkte jeg skulle lage litt selv og. Men hvor kjøper/finner dere svisker?? På fruktavdelingen?
Lett i alle butikker, skjønner ikke de greiene der. Hvordan lager derE?
Ok, så det er svisker på boks? Gjerne det Fruktpureer lager jeg, men ikke sviskemos, det vil jeg gjerne prøveEr der rosinene er her hvertfall kan legge ut oppskrift på sviskemos/saft og frukt pure med pære
Mamma til en prinsesse ♡
Rema har poser men så de har bokser og går ut fra denne jeg: http://frujacobsen.familieprat.no/hjemmelaget-sviskemos-og-sviskesaft/Ok, så det er svisker på boks? Gjerne det Fruktpureer lager jeg, men ikke sviskemos, det vil jeg gjerne prøve
Kanskje han ikke har sansen for de sakene lenger pære, aprikos, eple og fersken er snadder her skal lage det i morgen da jeg må ha sil og det har vi ikke kun sånn til spagetti og den er litt storJeg lager alt av fruktmos,det være seg pæremos,sviskemos og aprikosmos. Det er det han liker
I forhold til middager så har vi enn så lenge kjøpt glass, men de siste dagene har han ikke ville hatt noe middag Lei kanskje, hmm...Jeg har gitt han kjøttkaker som vi hadde til middag engang, de kom i retur Hs sa at mange godtar kun hjemmelaget og andre ville gjerne kun ha middagsglass. Gjelder vel bare å prøve seg frem da
Grøt kjøper vi, risgrøt og havregrøt
Kanskje han ikke har sansen for de sakene lenger pære, aprikos, eple og fersken er snadder her skal lage det i morgen da jeg må ha sil og det har vi ikke kun sånn til spagetti og den er litt stor
Mamma til en prinsesse ♡
Disse små har jo litt rart smaksløker gjør det amming er så koselig her får hun 6 ts grøt og litt fruktmos ellers resten pupp hun vil ikke ha mer matHan slukte det i en periode, og så ut til å elske det Det varte tydeligvis ikke så lenge, haha Det går nå gjerne litt opp og ned, prøver igjen om noen dager med middagsglassene. Ellers prøver jeg på hjemmelaget middager igjen Han spiser nå godt med grøt og frukt. Dessuten blir det mer pupp, og det er kos
Såpass ja jenta mi hater og klumper, men foreløpig har hun kun fått grøt og ikke noe annet. Hun orker ikke mer rett og slett 6 ts grøt da er hun mettHer har jeg problemer med å få han til å spise noe som helst annet enn grøt som smaker papp..... Hjemmelaget og kjøpt middag spyttes ut, hjemmelaget og kjøpt fruktmos går forsåvidt. Alt av små smakebiter han får ved matbordet brekker han seg av. Det skal helst være helt fin grøt uten klumper, smak eller fullkorn
Da fikk jeg kjøpt idag. Tror du aprikos er samme fremgangsmåte? Temmelig enkeltRema har poser men så de har bokser og går ut fra denne jeg: http://frujacobsen.familieprat.no/hjemmelaget-sviskemos-og-sviskesaft/
Mamma til en prinsesse ♡
Ja, det tror jeg det er det skal lage selv idagDa fikk jeg kjøpt idag. Tror du aprikos er samme fremgangsmåte? Temmelig enkelt