Flere som kun har tatt en test?

Mamma2010&2013<3

Flørter med forumet
MAI 2013
Hei :)

Jeg lurer på om jeg er den eneste som kun har tatt en test? Skulle egentlig på apoteket å kjøpe en test til idag, men jeg glemte det. Jeg har mange symptomer på graviditet, så jeg regner jo med at testen ikke viste feil, men når jeg begynte å tenke på det ble jeg litt stresset :p 
 
Her har jeg tatt maaange. Mest fordi jeg kjøpte et stort parti fra ebay som jeg nå like så greit kunne bruke opp, men også fordi d er så morro å se at teststreken blir sterkere. Hadde nokk ikke tatt så mange dersom jeg mått kjøpe på apoteket ;-) 1 test holder jo mer enn nokk :-)
 


pineapple skrev:
Her har jeg tatt maaange. Mest fordi jeg kjøpte et stort parti fra ebay som jeg nå like så greit kunne bruke opp, men også fordi d er så morro å se at teststreken blir sterkere. Hadde nokk ikke tatt så mange dersom jeg mått kjøpe på apoteket ;-) 1 test holder jo mer enn nokk :-)


Ja, jeg håper du har rett :) Med storebror testa jeg sikkert 5-6 ganger, og alle var like positive. Så det er vel sikkert ikke vist å ta flere. Men du skal ikke se bort i fra at jeg drar og kjøper en på mandag likevel, da :p 
 
Tok to, men bare fordi det var to-pakning. Like greit å brukeopp pakka liksom...
 
Tatt 2 strimmeltester + 1 clearblue digital med ukeind., og har planer om å ta en til for å sjekke om hcg-nivået stiger. Tok vel bare en med første, men er litt redd for å miste igjen så skal følge godt med denne gangen:-)
 
Har tatt alt for mange! :p dagen jeg testa positivt tok jeg 4(!) stk.. 2 strimmeltest, 1 stav og 1 clearblue digital. trodde ikke noe på at jeg faktisk var gravid! dagen etter tok jeg en strimmeltest og en stav. er vel egentlig kun fordi det er kjempemorsomt med den streken så blir så mye sterkere;) oog ja.. har vel tatt test hver morgen siden fredag :p men ikke idag, må vel roe litt ned ;) grunn til at jeg har tatt så mange, er fordi jeg bestilte masse tester fra billige-tester.no, så da har jeg mange liggende og kan liksågreit (prøve å) bruke de opp nå :p
tror nok egentlig det holder med èn positiv test :) 
 
Tatt en, den digitale. Og så har jeg tatt hcg blodprøver. Føler ikke at jeg trenger å ta en haug med tester ;)
 
Tok bare en jeg. Den var så positiv som den aldri har vært tidligere :)
 
Back
Topp