Flere som kommer til å få pseudotvillinger?

Trollmor4

Andre møte med forumet
Flere som skal ha to veldig tette? Eller noen som har det fra før? Fordeler/ulemper? Det vil være 13 måneder mellom de yngste.

Jeg har en på snart 5 måneder og en på snart 5 år. Vi hadde lyst på to tette denne gangen, men vi brukte lang tid på å få det til sist (har hatt 1 MA og 1 SA mellom disse to i løpet av 1,5 år, så håper denne sitter bedre). Hadde ikke trodd det kom til å skje så fort denne gangen også..
:Heartbigred

Last edited:
I desember når denne babyen er født har eg 3 barn på 3år og under. Blir svimmel av tanken :yuck:

Last edited:
I desember når denne babyen er først har eg 3 barn på 3år og under. Blir svimmel av tanken :yuck:
ja det var tett :Heartred hvordan gjorde du det med vogn og rutiner i hverdagen?

Hadde vanlig vog. Eldste begynte i bhg rett før eg fekk nr. 2 så behover for vogn var egentlig ikkje der til Ho. Og om vinteren gikk vi lite turer, kun korte turer og være rundt huset i sandkassen. Har også bæresjal som eg har brukt om det var lengre turer. Eg synst det var veldig tøff når nr. 2 var nyfødt. Å få til amming, levere i bhg,mykje sjukdom på begge to heile vinteren. En mann som omtrent bodde på jobb. Alt var veldig slitsomt, men nå når minste er 1år så er det mye enklere. De kan leke i lag å har mye glede av hverandre

Her blir det også litt under 13 måneder i mellom :p

Back
Topp