Flere som klør..?

Annonyyym

Flørter med forumet
Jeg har så sjukt kløe over hele kroppen for tiden.. å holdt på å bli sprø i natt. Måtte stå opp for å dusje uten at d hjalp så veldig mye. Det er sånn intens kløe som også svir omtrent over hele kroppen. Flere som plages med dette?

Jeg klør litt innimellom, ikke på ditt nivå. Prøv å ikke klø selvom det er vanskelig. For meg hjelper det å smøre meg inn med kokosolje ❤️

Jeg har så sjukt kløe over hele kroppen for tiden.. å holdt på å bli sprø i natt. Måtte stå opp for å dusje uten at d hjalp så veldig mye. Det er sånn intens kløe som også svir omtrent over hele kroppen. Flere som plages med dette?
Jeg klødde mye forrige svangerskap og fikk svangerskapskløe og icp (gir ofte kløe inni hendene og under føttene). Ta det opp med fastlegen, kanskje du kan prøve på allergitabletter siden det klør over hele kroppen.

Tusen takk for tips om kokosolje, d skal jeg teste i kveld/natt om d blir like ille som natt til igår:) har bestilt meg en time med ny fastlege i oktober så skal ta d opp da om d fortsatt er plagsomt. Har hatt litt kløe i graviditeten tidligere men da var d verst om jeg hadde vært i svømmehallen å slik.:)

Back
Topp